M6 BDx
De M6bx
Beste mensen, aangezien er niemand een foto heeft van een M6bx(stuurrijtuig), ga ik er hier 1 zetten.
Deze foto toont hoe het er werkelijk zal uitzien (en ik kan het weten).
Intussen zijn er al een 2 à 3-tal bijna afgewerkt. Ze worden inderdaad nog volop getest en er zijn nog dingen aan die verandered moeten worden vanbinnen. Het uiterlijk verandert niet.
Deze foto toont hoe het er werkelijk zal uitzien (en ik kan het weten).
Intussen zijn er al een 2 à 3-tal bijna afgewerkt. Ze worden inderdaad nog volop getest en er zijn nog dingen aan die verandered moeten worden vanbinnen. Het uiterlijk verandert niet.
- Bijlagen
-
- M6BX 2.JPG (10.94 KiB) 4991 keer bekeken
Bedankt! Nog geen echte foto, maar dit kan natuurlijk wel tellen als voorsmaakje
Ben ik correct als ik ervan uit ga dat je 'ik kan het weten' betekent dat je bij Bombardier werkt? In dat geval: enig idee wanneer de eerste stuurstand geleverd wordt? (er werd hier gesproken van rond maart ergens) En enig idee wanneer de eerste gewone rijtuigen van de tweede reeks M6 geleverd worden?

Ben ik correct als ik ervan uit ga dat je 'ik kan het weten' betekent dat je bij Bombardier werkt? In dat geval: enig idee wanneer de eerste stuurstand geleverd wordt? (er werd hier gesproken van rond maart ergens) En enig idee wanneer de eerste gewone rijtuigen van de tweede reeks M6 geleverd worden?
Laatst gewijzigd door Teach2 op 10 okt 2006, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Aangezien de stuurstanden prioriteit hebben gekregen zal dit nog later worden...Teach2 schreef:En enig idee wanneer de eerste gewone rijtuigen van de tweede reeks M6 geleverd worden?
Bedankt voor de tekening, we hebben nu al een beter idee hoe het zal zijn hé. Al heb ik méér dan een jaar geleden al een voorsmaakje gefotoshopt, en blijkbaar had ik toen gelijk!

Dan heb je goed gegokt met je tekening. Proficiat daarvoor.
Ik weet ook niet juist wanneer de eerste stuurpostrijtuigen geleverd zullen worden. Zoals ik al zei, moeten er nog enkele dingen verandert worden.
Ik dacht dat er vandaag een nieuwe M6a geleverd was.
Ik weet ook niet juist wanneer de eerste stuurpostrijtuigen geleverd zullen worden. Zoals ik al zei, moeten er nog enkele dingen verandert worden.
Ik dacht dat er vandaag een nieuwe M6a geleverd was.
- Bijlagen
-
- M6bx - Ruwbouw 02 (kleinst).JPG (33.42 KiB) 4871 keer bekeken
Laatst gewijzigd door NV op 10 okt 2006, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.