Belgisch HST treinstel in aantocht!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Bericht door Steven »

de benelux brengt meer als voldoende op daarom dat ze nog even parallel zullen blijven rijden ook al zal de hsl open zijn, dit gedurende een jaar normaal, misschien 2
groentje

Bericht door groentje »

Vooral ook onder druk van de reizigersverenigingen, en door hun gelobby parlementsleden die de NS en de NMBS daartoe verplicht hebben.
Geef mij maar een systeem met vrije reservering. Je kan dan reserveren, waardoor je zeker bent van je zitplaats, maar bent niet verplicht.
Illegal_Alien

Bericht door Illegal_Alien »

Ja ok maar als je reserveerd, en dat ding zit vol, dan zal er niemand voor je opstaan hoor :P
sammarco1
Contacteer:

Re: Belgisch HST treinstel in aantocht!

Bericht door sammarco1 »

[quote="sammarco1"]Met de toestemming van Ernesto Imperato die op 07/10/06 naar de open dag was van de Firma Ansaldo-Breda en foto's genomen heeft van de in constructie zijnde HST voor Belgie!

beste leden,
Naar aanleiding van een telefonisch onderhoud met iemand van NS die over HST gaat , en in het belang van het goede verloop betreffende de bekendmaking hierover , dien ik echter alle reeds gepubliceerde foto s betreffende HST te verwijderen! Dit doe ik met veel begrip, hopende ook op julie begrip! Waarvoor dank!

Verder was er ook nog iemand die een foto van de maquette in een quote had gezet, en vraag bij deze om ook die foto te verwijderen!

Ik dank julie nogmaals voor julie begrip, en denk hierbij dat het verder geven van comentaren over de toekomstige HST mischien beter is wanneer deze bijzondere trein efectief op de sporen zal rijden!
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Illegal_Alien

Bericht door Illegal_Alien »

Dus met andere woorden; dit IS de trein? :shock:

Naja even wachten dan maar wat voor stuk plastic ze op de baan gooien ;)
msts.be

Re: Belgisch HST treinstel in aantocht!

Bericht door msts.be »

sammarco1 schreef:beste leden,
Naar aanleiding van een telefonisch onderhoud met iemand van NS die over HST gaat , en in het belang van het goede verloop betreffende de bekendmaking hierover , dien ik echter alle reeds gepubliceerde foto s betreffende HST te verwijderen!
Ik vind dat de NS hier nu echt héél flauw begint te doen hoor , terwijl de foto's bv. van de Thalys meetritten/testritten regelmatig door TUC-Rail medewerkers op forums en sites mogen worden gepost , wat al een uitzondering is (hoewel meetritten niet persé een geheim zijn , worden de resultaten en de gebruikte meetapperatuur liever niet bekend gemaakt...) , moet alles wat met NS zaken in prèmiere te maken heeft verwijderd worden .. dus geen meetritten (van het interieur dan) , geen maquettes en geen exclusieve foto's van een prototype stel in renovatie/ombouw in een werkplaats etc ..

Ik vraag mij daarom af waarom de NS dan niet ineens in "auto-prototype" stijl werkt , alle details etc van een stel in prèmiere-testritten afdekken met zwarte folie en naderhand de tijd vergaat telkens een stukje meer prijsgeven en uiteindelijk ziet men het stel in volle glorie :lol:

Nee sorry , echt flauw hoor , en als ze op die manier ons willen proberen warm te maken voor dat stel dan slagen ze de bal toch goed mis :evil:
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Ja hoorrr, we hebben weer met nederland te maken... :P
Shrek

Bericht door Shrek »

met de open bedrijvendag mochten wij toch ook geen M6'en zien :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

jawel maar geen afgewerkte M6 bdx
pewiam

HSA

Bericht door pewiam »

..
Laatst gewijzigd door pewiam op 08 nov 2006, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Ja... maar als je even aangeeft waar precies? Ik ben razend benieuwd! :D
EDIT:
http://hspoor.suddenlaunch3.com/index.c ... 1158660617 Daar staat het in de laatste post, het ziet er wel lachwekkend uit!
13'erke

Bericht door 13'erke »

jjoojituft
Laatst gewijzigd door 13'erke op 30 okt 2006, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
13'erke

Bericht door 13'erke »

Van de site http://hspoor.suddenlaunch3.com/index.c ... 1158660617 geplukt:
t
Of dit echter haalbaar is, is nog maar zeer de vraag, bij een geheime proefrit in Italie afgelopen week is de motorbak van de "Albatros" in brand gevlogen.....
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll:
AM80

Bericht door AM80 »

Het is de Donald duck onder de treinen, en aangezien er al een brandje was heeft ie evenveel kuren dan die eend :p

AM80
Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam Afbeelding
pewiam

hsa

Bericht door pewiam »

Vindt het vreemd dat een forum als het HGBTF na één telefoontje van "NS" meteen alle links/fotos verwijderd. Juist forums moeten het mede hebben van aktuele zaken.
Het nemen van fotos, zoals bv op de open dag van Ansaldo-Breda, is geheel vrij als daar bv door de fabriek toestemming voor wordt gegeven.
Het publiceren van opnames heeft weinig met "ontwerprechten" te maken.
Als het © goed geregeld is, of bij de plaatser ligt, dan is er geen enkele belemmering om bv Albatros opnames te maken, lijkt mij zo.
Natuurlijk kunnen wij diegene welke de fotos wel bezitten even vragen ze te mailen naar elkaar als speciale HGBTF-lezers service. En anders ga ik het misschien wel doen ! Met privemailtjes onderling zal "NS" toch geen moeite hebben .....
PEWIAM
Plaats reactie