Met de Eérste trein uit brugge 4.10 een persoonsaanreiding net buiten oostkamp 4.20. Eerst dagten we nog een bovenleiding breuk aan de geluiden te horen en het stilvallen van de trein. Maar het uiteindelijk nieuws was veel slechter. Direct aangeboden om m'n collega treinbestuurder bij te staan en te helpen waar ik kon, afdekken trein , juiste possititebepaling aan de hand van de km~ en hectometerpalen, maar ook het afdekken van het lichaam.Ik heb het afdekken alleen gedaan en geprobeerd dat toch een beetje sereen en respectvol te doen. Een jonge man van amper 19 jaar, wat beweegt iemand om zo'n daad te stellen. Ondertussen de hulpdiensten en pollitie begeleid naar de juiste plaats waar alle lichaamsdelen en achtergelaten persoonlijk voorwerpen lagen. Zolang ik bezig was en iets om handen had ging alles goed, tot een uur of drie vier na de feiten, dan kreeg ik me klop en had nood aan gezelschap durvde de rest van de dag niet alleen blijven, omwille van spookbeelden. Nu gaat het al wat beter maar toch bedankt dat ik hier ook m'n verhaal eens wegkon.
Iemand ervaring in het verwerkingsproces, geef me gerust een seintje
Hartelijk dank en de volgende keer komen we terug met een vrolijke noot