Materieel GEN-CR
Premetro Antwerpen is € 1,50 op het voertuig, € 1,20 biljet in voorverkoop (aan automaat/in winkel). Met lijnkaart € 0,80. En geldt altijd voor één uur.Wover schreef:serieus? Mja, laatste keer was 2-3 jaar geleden denk ik, van centraal naar brupark geloof ik, ik dacht toen toch €1 betaald te hebben
En de premetro in Antwerpen is €1, en daar kan je zelfs zitten
Moet wel gezegd worden dat deze trams een maximum aan zitplaatsen hebben.
Grtz,
Maikel
Steven schreef: dus jij neemt nooit een metro of zo? want daar zijn in de meeste gevallen ook amper zitplaatsen in
Ik heb laatst 3€ betaald voor een heen- en terug-ticket voor de Metro naar de Heizel .
De metro trekt wel pakken sneller op en remt zo te voelen ook beter dan die afgeleefde groentjes , ik heb daar nog nooit lang moeten rechtstaan voor ik zitplaats vond .
GEN heeft als doel automoblisten verleiden om de trein te nemen voor verplaatsingen naar Brussel en omliggende Rand .
Als het GEN-aanbod niet aantrekkelijk (materiaal ,tarrieven ,frekwentie ,stiptheid , prijs ,comfort ) genoeg is blijven die mensen gewoon in hun comfortabele en flexibele auto , desnoods staan ze 2 X dagelijks in de file , ze zijn dat vaak al jaren zo gewoon .
tja ma zolang mensen ergens gaan wonen waar er geen openbaar vervoer komt zijn er ook vele die zullen blijven denken, ik zit al in de auto ik blijf er dan ook maar inzitten tot mijn bestemming (kheb zo groot deel van mijn familie)Jean schreef:Steven schreef: dus jij neemt nooit een metro of zo? want daar zijn in de meeste gevallen ook amper zitplaatsen in
Ik heb laatst 3€ betaald voor een heen- en terug-ticket voor de Metro naar de Heizel .
De metro trekt wel pakken sneller op en remt zo te voelen ook beter dan die afgeleefde groentjes , ik heb daar nog nooit lang moeten rechtstaan voor ik zitplaats vond .
GEN heeft als doel automoblisten verleiden om de trein te nemen voor verplaatsingen naar Brussel en omliggende Rand .
Als het GEN-aanbod niet aantrekkelijk (materiaal ,tarrieven ,frekwentie ,stiptheid , prijs ,comfort ) genoeg is blijven die mensen gewoon in hun comfortabele en flexibele auto , desnoods staan ze 2 X dagelijks in de file , ze zijn dat vaak al jaren zo gewoon .
Met u kan ik spreken, ze!Jean schreef: Als het GEN-aanbod niet aantrekkelijk (materiaal ,tarrieven ,frekwentie ,stiptheid , prijs ,comfort ) genoeg is blijven die mensen gewoon in hun comfortabele en flexibele auto , desnoods staan ze 2 X dagelijks in de file , ze zijn dat vaak al jaren zo gewoon .

Blijkbaar zijn der hier veel mensen die het maar normaal vinden dat de N.M.B.S. van die beestenwagons op de sporen zet?

Eigenlijk vind ik het dan nog stom dat lijn X met luxe rijtuigen wordt bediend (MS 96, I11) en op de lijn Y dan beestenwagons!
De trein dient toch voor lange afstanden in vergelijking met een metro + trein is duurder.
Daarbij vind ik dat de N.M.B.S. nog eens hun 10 gebonden dringend moeten nalezen , daarvoor verwijs ik naar hun handvest voor de klant (Sporen naar kwaliteit , die in 1994 uitgebracht werd..).
Ze willen blijbaar massaal rechstaan gaan promoten!
Voor mij is der één ding duidelijk als de N.M.B.S. de mensen wil aanmoedigen om de auto te laten staan en de trein te nemen zullen ze toch ander materiaal moeten kopen en GEEN BEESTENWAGONS!!!
Der zei hier iemand "er is ook een afdeling 1ste klas".
Was het de bedoeling misschien om geen 1ste klas te voorzien of minder in de beestenwagons?
En bewonder ze maar goed ze de nieuwe trendy motorstellen ..


Kalm aan, niet panikeren. Zoals eerder al gezegd: Als je door de ramen op de foto's kijkt (niet degene die jij hebt gepost, een van de anderen), dan zie je duidelijk dat dit stel voorzien is van de gewone banken van de andere gemoderniseerde stellen. Zou me niks verbazen als het enige verschil, buiten de kleurstelling dan, is dat deze stellen digitale informatiepanelen hebben, een vooruitgang dus.Blijkbaar zijn der hier veel mensen die het maar normaal vinden dat de N.M.B.S. van die beestenwagons op de sporen zet?
-
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer: