Wover schreef:nicken schreef:
d'n bill z'n grote tijd is een stukje seriues aan he weggaan
"den bill" is al lang de baas niet meer bij microsoft, hij ging het rustiger aan doen om meer te werken aan zijn goede doelen. Ik weet niet of ge't beseft, maar die mens is de rijkste mens ter wereld (of toch top 3) en die geeft driekwart van zijn vermogen weg aan goeie doelen.
Dus blijf maar braaf Windows en Office kopen

Ik koop die dingen nooit meer,en vele informaticie zullen er hun centen niet aan geven,en als ze het dan toch hebben,komt het van hunne baas.
Vergeet niet Dat microsof nog maar net veroordeeld is geweest is door de belgische staat,omdat meneer bill het ODF -standaard niet wou.Hij geeft daar zijn eigen .DOC voor (zie je veel bij bestanden van bijvb. word)
Dus hij bepaalt met wie u zou communiceren,nee dat spel gaat niet door,en ook de belgische staat vondt dat ook,dus nu mogen ze afdokken aan belgie
Het is ten alle tijden een eigen keuze met welke besturingsysteem je wil werken op je pc,ik heb er mijn centen niet meer voor over,en ben daarom op open source overgestapt(ook omdat ik daar meer intrese in heb dan in producten van microsoft,ik download legaal linux en officepakket.Doch zijn er nog steeds mensen die legale boel op hun pc staan hebben,ik schat dat ook hier mensen met illegaal merchandise bezig is.Maar er zijn gratis,legale alternatieven
Ook kan je linux aankopen (een distro) koste u ergens rond de 50 € suse bijvbeeld
Maar ik weet dat er serieuse projecten lopen bij de staat,gans de boel van justitie draait al op linux en openoffice,de rest volgt
en da zal bij NMBS nie anders zijn,ik denk dat vele bedienden de komende jaren zullen leren jodelen,Ik sta er al vast achter