Gerolf schreef:Miljaarde schreef:ma 22u25 tot 7u25
di 21u tot 6u
woe 23u35 tot 8u35
do OO
vr 3u30 tot 12u
za 12u45 tot 21u
zo rust
Ter vergelijking: Ik ben verpleger. even mijn diensturen van vorige week:
ma 7u30-16u
di 13u15-21u45
wo 7u30-17u00
do 13u15-21u45
vr 7u30-16u00
za 7u15-15u45
zo 13u15-21u45
Gelukkig dat ik niet met mensenlevens om moet gaan

Deze Visput is eveens ook leeg.Men vriendin leert momenteel ook voor dit beroep,tzit er zoware vol beste met VDABers in haar klas die tegen betaling les volgen,ze krijgen hun uitkering(dop,leefloon),gratis opnbaar vervoer,1 € per lesuur er bovenop,en ze mogen ze in principe niet buizen (want ze kosten te veel geld aan de staat,dus iedereen sebiet na de VDAB,voor een job van het goeie leven

).
Je doet momenteel een job,die een knelpuntberoep is,daarvan je zeer rare uren,eveens 7 dagen na elkaar.Maar heb nog even geduld beste,binnenkort steken ze het daar vol met VDAB studenten,die helaas moeilijk herkenbaar zijn daar ze een broekpak dragen van de school,maar het krioelt er van,en pak dat maar van mij aan.Als je er straks zoene op u dienst heb,ik hou u vooral nie tegen er ene te buizen,zeker niet als jij net als mijn vriendin er je centen hebt mogen tegendraaien net als men vriedin,en die VDABers er een voorkeursbehandeling genieten,me zegge het voort in u sector.Mss kunenn ze dit binnenkort ook doen bij de NMBS,en ze in 4 maand bijvoorbeeld opleiden om met de trein te vlammen,dan gaan we hier wat zien hè
Je werkt ganze dagen met mensenlevens men beste,en ik ga er van uit dat jij je wel goed voelt in je job,vooral al dat sociaal contact,want dit is onbetaalbaar,en dat is zoiets wat de Tb's wel eens missen hè.Jij kan toch ook eens 4 minuten rustig naar de pot (zolang dat er niet ene op het belletje drukt

)
Wees blij dat je zo een job doet man,en dit de enige job is,waar je zeker nog voor de rest van u dagen werkzekerheid in hebt (zonder ook maar een dag technisch werkloos te zijn)