70 nieuwe rijstellen voor NMBS vanaf januari in gebruik
Ik had die daar gisteren daar allemaal zien rond lopen aan Bombardier,
waarom was Jannie Haeck daar eigenlijk niet,die woont nochtans in brugge,op een paar kilometerkes daar vandaan.
Marc Descheemaecker en de brugse politieker Renaat Landuyt heb ik zien voorbij mij rijden,dat ze maar rap ne bestelling doen voor die GEN-treintjes
waarom was Jannie Haeck daar eigenlijk niet,die woont nochtans in brugge,op een paar kilometerkes daar vandaan.
Marc Descheemaecker en de brugse politieker Renaat Landuyt heb ik zien voorbij mij rijden,dat ze maar rap ne bestelling doen voor die GEN-treintjes

De grote spoorbaas,wie is da nu eigenlijk,Jannie Haeck toch dacht ik,nochtans woont hem daar nie ver van,maja idd was zijn bevoegdheid niet zeker,de 16 december opent hij da plein in Antwerpen-centraal wel,kzal eens gaan zien dan naar d'n kletskopSteven schreef:tis voor de nmbs zelf he, geen reclame voor de holding op zich dus

das den baas van den holding, marc is baas van de nmbs, baas van infrabel ken ik niet en aangezien het materieel bestemd is voor de infragebruiker (in dit geval dus nmbs) leek me da logisch da ze hem intervieuwen henicken schreef:De grote spoorbaas,wie is da nu eigenlijk,Jannie Haeck toch dacht ik,nochtans woont hem daar nie ver van,maja idd was zijn bevoegdheid niet zeker,de 16 december opent hij da plein in Antwerpen-centraal wel,kzal eens gaan zien dan naar d'n kletskopSteven schreef:tis voor de nmbs zelf he, geen reclame voor de holding op zich dus
De M6 zullen zeker ingezet worden op de lijn oostende-schaarbeek,ook tijdens de drukke kustmaanden,en op andere lijnen waar het zeer druk is
stond in het HLN editie brugge,eveneens hoopt BOMBARDIER brugge de bestelling van de GEN-treinen ook te hebben,om zo werkezekerheid te kunnen geven aan de 800 a 850 man die daar werken,bigin januari zouden we meer te weten komen van die GEN-treinen,hoppelijk valt er daar goed nieuws uit de bus
stond in het HLN editie brugge,eveneens hoopt BOMBARDIER brugge de bestelling van de GEN-treinen ook te hebben,om zo werkezekerheid te kunnen geven aan de 800 a 850 man die daar werken,bigin januari zouden we meer te weten komen van die GEN-treinen,hoppelijk valt er daar goed nieuws uit de bus

Ze hadden het gezegd op de regionale tv hier,maar ik kan er totaal niet meer op komenenrico schreef:ik herhaal het nog eens, er reageerd blijkbaar niemand nietenrico schreef:en hoeveel locs zijn er al omgebouwd met die speciale koppeling?
toch niet,ik heb effe online gekeken,geen weet van
da nieuwsbericht kan je hier bekijken : http://www.focustv.be/
en dan bij nieuws,focusnieuws online aanklikken

_______________________________________________________________enrico schreef:ik herhaal het nog eens, er reageerd blijkbaar niemand nietenrico schreef:en hoeveel locs zijn er al omgebouwd met die speciale koppeling?
Voorlopig zijn de volgende locomotieven van de reeks 27 reeds of worden aangepast voor # MUX # systeem ( = M6 )
HLE 2722 , 2725 , 2730 , 2733, 2743 , 2750 , 2754 en er zullen nog veel volgen, normaal gezien moeten er 30 eenheden gevormd worden.
Mvg,
Herman
idd, maar van de koppeling, dat zijn ze nog niet allemaal zeker?
nog een beetje lectuur: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G9S15C2QA
nog een beetje lectuur: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G9S15C2QA