70 nieuwe rijstellen voor NMBS vanaf januari in gebruik

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Bericht door Steven »

stuurposten zal effe wennen worden beetje afwijkend van de 13 zoals wij hem nu kennen
enrico

Bericht door enrico »

ja dat zal inderdaad een aanpassing zijn, maar ik begin ze mooier en mooier te vinden :D
Beesty

Bericht door Beesty »

Als de M6'n inderdaad aan de lopende band geproduceerd worden kan het best zijn dat er tegen het eind van't jaar wel een gans pak klaar zijn..
Goed nieuws dus .. vooral voor de mensen met zware benen :lol:
1607

Bericht door 1607 »

maar waarom is dit allemaal zo laat gebeurd? kijk naar onze buurlanden, daar rijd het al vol met dubbeldekkers. beter laat dan nooit zeker.
enrico

Bericht door enrico »

en hoeveel locs zijn er al omgebouwd met die speciale koppeling?
nicken

Bericht door nicken »

Ik had die daar gisteren daar allemaal zien rond lopen aan Bombardier,
waarom was Jannie Haeck daar eigenlijk niet,die woont nochtans in brugge,op een paar kilometerkes daar vandaan.
Marc Descheemaecker en de brugse politieker Renaat Landuyt heb ik zien voorbij mij rijden,dat ze maar rap ne bestelling doen voor die GEN-treintjes :D
Steven

Bericht door Steven »

tis voor de nmbs zelf he, geen reclame voor de holding op zich dus :-)
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:tis voor de nmbs zelf he, geen reclame voor de holding op zich dus :-)
De grote spoorbaas,wie is da nu eigenlijk,Jannie Haeck toch dacht ik,nochtans woont hem daar nie ver van,maja idd was zijn bevoegdheid niet zeker,de 16 december opent hij da plein in Antwerpen-centraal wel,kzal eens gaan zien dan naar d'n kletskop :lol:
Steven

Bericht door Steven »

nicken schreef:
Steven schreef:tis voor de nmbs zelf he, geen reclame voor de holding op zich dus :-)
De grote spoorbaas,wie is da nu eigenlijk,Jannie Haeck toch dacht ik,nochtans woont hem daar nie ver van,maja idd was zijn bevoegdheid niet zeker,de 16 december opent hij da plein in Antwerpen-centraal wel,kzal eens gaan zien dan naar d'n kletskop :lol:
das den baas van den holding, marc is baas van de nmbs, baas van infrabel ken ik niet en aangezien het materieel bestemd is voor de infragebruiker (in dit geval dus nmbs) leek me da logisch da ze hem intervieuwen he
nicken

Bericht door nicken »

Ja met al die bazen daar,kunde ook lekker flippen hè :lol:
nicken

Bericht door nicken »

De M6 zullen zeker ingezet worden op de lijn oostende-schaarbeek,ook tijdens de drukke kustmaanden,en op andere lijnen waar het zeer druk is
stond in het HLN editie brugge,eveneens hoopt BOMBARDIER brugge de bestelling van de GEN-treinen ook te hebben,om zo werkezekerheid te kunnen geven aan de 800 a 850 man die daar werken,bigin januari zouden we meer te weten komen van die GEN-treinen,hoppelijk valt er daar goed nieuws uit de bus :D
enrico

Bericht door enrico »

enrico schreef:en hoeveel locs zijn er al omgebouwd met die speciale koppeling?
ik herhaal het nog eens, er reageerd blijkbaar niemand niet :?
nicken

Bericht door nicken »

enrico schreef:
Ze hadden het gezegd op de regionale tv hier,maar ik kan er totaal niet meer op komen
toch niet,ik heb effe online gekeken,geen weet van
da nieuwsbericht kan je hier bekijken : http://www.focustv.be/
en dan bij nieuws,focusnieuws online aanklikken :D
Fremo e.V. - België

Bericht door Fremo e.V. - België »

enrico schreef:

Voorlopig zijn de volgende locomotieven van de reeks 27 reeds of worden aangepast voor # MUX # systeem ( = M6 )

HLE 2722 , 2725 , 2730 , 2733, 2743 , 2750 , 2754 en er zullen nog veel volgen, normaal gezien moeten er 30 eenheden gevormd worden.

Mvg,
Herman
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

idd, maar van de koppeling, dat zijn ze nog niet allemaal zeker?

nog een beetje lectuur: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G9S15C2QA
Plaats reactie