Of dit echter haalbaar is, is nog maar zeer de vraag, bij een geheime proefrit in Italie afgelopen week is de motorbak van de "Albatros" in brand gevlogen.....
Hoe kan er nu sprake zijn van een brand op die Albatros, als die trein nog maar net in constructie is !
Dat brandje gaat vast enzeker over een proefrit di nu gehouden word met de ETR 600 ! Daarvoor dienen nu eenmaal proefritten ! Op een brandje zitten die mensen natuurlijk niet te wachten, maar ik weet dat er inde buurt van firenze heel wat "rollend materieel" getest word ! Firenze is daarvoor de hoofdplaats in Italie voor zulke zaken !
Ze hebben er schijnbaar in Nederland flink van langs gekregen, zelfs op het http://www.spoorforum.nl wat altijd toch redelijk goed op de hoogte is en met sommige Nederlandse berichten ook best aktueel, is de Topic over de HSA-HSL Albatros zelfs geheel verwijderd
>PEWIAM<[/url]
pewiam schreef:Ze hebben er schijnbaar in Nederland flink van langs gekregen, zelfs op het http://www.spoorforum.nl wat altijd toch redelijk goed op de hoogte is en met sommige Nederlandse berichten ook best aktueel, is de Topic over de HSA-HSL Albatros zelfs geheel verwijderd
>PEWIAM<[/url]
Amai amai amai zeg! Hier kan ik dus echt niet tegen!
BTTB
Enig lichtpuntje: wie in Brecht instapt voor een binnenlandse bestemming, hoeft geen toeslag te betalen en geen reservatie te maken. Zowel de Brecht-shuttle als de toekomstige HSA zullen toegankelijk zijn met normale kaartjes.
versus
HSA (tijdje geleden)
Wel is nu reeds duidelijk dat voor internationale treindiensten zowel voor de eerste als voor de tweede klasse reservering verplicht is, terwijl dit voor binnenlandse treindiensten alleen voor de eerste klasse is
Op http://www.nshispeed.nl kan je nu al wat meer informatie vinden over de nieuwe hst-treindiensten! Je kan er in een filmpje ook een toekomstig hst stel voor de brussel-amsterdam route zien!
de belgische spoorwegen hebben om te beginnen al niet sncf als afkorting dus ook geen website die er op lijkt
was http://www.nmbs.be zo lastig te vinden?
de belgische spoorwegen hebben om te beginnen al niet sncf als afkorting dus ook geen website die er op lijkt
was http://www.nmbs.be zo lastig te vinden?
Zucht .. als dít de naam "Pininfarina" waardig is :
Ok , Pininfarina tekent ook Ferrari's en Maserati's maar bij een trein hoef ik niet echt zo'n grill te hebben Er zijn toch echt wel voorbeelden waar Pininfarina het beter gedaan heeft : de ETR.500P is toch zo'n voorbeeld hoe het wél moet.Maar ja , dat zijn "volwaardige" HST-stellen hé ..
Dan ogen de ETR.600 nét iets beter .. maar ook hier is het algemene design van een bedenkelijke kwaliteit