
Reeks 22
...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.
Daarnaast is er nog een dag geweest dat ik geen P met HLE22 heb gezien, HLE23 daarentegen...
Het verliezen van de vaste omloop (waarbij ze meer in een bundel stilstonden met 4-5 rijtuigjes) én het gelijk gebleven aantal inzetbare elocs voor meer diensten zal er volgens mij voor zorgen dat de 22-25 ... gewoon MEER zullen rijden dan voor 10/12.
vendetta!!!
Daarnaast is er nog een dag geweest dat ik geen P met HLE22 heb gezien, HLE23 daarentegen...
Het verliezen van de vaste omloop (waarbij ze meer in een bundel stilstonden met 4-5 rijtuigjes) én het gelijk gebleven aantal inzetbare elocs voor meer diensten zal er volgens mij voor zorgen dat de 22-25 ... gewoon MEER zullen rijden dan voor 10/12.
vendetta!!!
Ah, gij leeft ook nog!tt44ta46 schreef:...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.
Daarnaast is er nog een dag geweest dat ik geen P met HLE22 heb gezien, HLE23 daarentegen...
Het verliezen van de vaste omloop (waarbij ze meer in een bundel stilstonden met 4-5 rijtuigjes) én het gelijk gebleven aantal inzetbare elocs voor meer diensten zal er volgens mij voor zorgen dat de 22-25 ... gewoon MEER zullen rijden dan voor 10/12.
vendetta!!!


af en toe eens, normaal gaan die toch via L28, de ring?
Dat de 22's nu meer gaan rijden dan voor 10/12, dat zou ik niet durven zeggen. Ik geloof wel dat ze gaan blijven bollen en dat ze bij de eerste mankementen aan de kant vliegen geloof ik toch ook niet, ze kunnen de 22's en de 25's niet missen en tzijn verdorie zeer betrouwbare machienes ze, ik snap niet dat ze gewoon de stuurpost eens wat aangenamer maken en een laagje verf en voila, als ze die loks evenveel moesten onderhouden als een 13, wel ze gingen nog eens 50 jaar mee
Dat de 22's nu meer gaan rijden dan voor 10/12, dat zou ik niet durven zeggen. Ik geloof wel dat ze gaan blijven bollen en dat ze bij de eerste mankementen aan de kant vliegen geloof ik toch ook niet, ze kunnen de 22's en de 25's niet missen en tzijn verdorie zeer betrouwbare machienes ze, ik snap niet dat ze gewoon de stuurpost eens wat aangenamer maken en een laagje verf en voila, als ze die loks evenveel moesten onderhouden als een 13, wel ze gingen nog eens 50 jaar mee

-
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
- Locatie: Brugge
-
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
- Locatie: Brugge