Reeks 22

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Vandaag nog los de 2513 door Brugge zien snorren! :wink:
tt44ta46

Bericht door tt44ta46 »

...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.

Daarnaast is er nog een dag geweest dat ik geen P met HLE22 heb gezien, HLE23 daarentegen...

Het verliezen van de vaste omloop (waarbij ze meer in een bundel stilstonden met 4-5 rijtuigjes) én het gelijk gebleven aantal inzetbare elocs voor meer diensten zal er volgens mij voor zorgen dat de 22-25 ... gewoon MEER zullen rijden dan voor 10/12.

vendetta!!!
Trainspotterke

tt44ta46 schreef:...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.

Daarnaast is er nog een dag geweest dat ik geen P met HLE22 heb gezien, HLE23 daarentegen...

Het verliezen van de vaste omloop (waarbij ze meer in een bundel stilstonden met 4-5 rijtuigjes) én het gelijk gebleven aantal inzetbare elocs voor meer diensten zal er volgens mij voor zorgen dat de 22-25 ... gewoon MEER zullen rijden dan voor 10/12.

vendetta!!!
Ah, gij leeft ook nog! :lol: :P
Bert

Bericht door Bert »

tt44ta46 schreef:...nadat ik hem rond de middag met een zware containertrein door Brussel Zuid zag crossen, en in de namiddag de 2226 met goederentrein tussen Brugge en Gent.
Dat zie je ook niet veel een goederentrein in Brussel-zuid. :P
TBbart

Bericht door TBbart »

af en toe eens, normaal gaan die toch via L28, de ring?

Dat de 22's nu meer gaan rijden dan voor 10/12, dat zou ik niet durven zeggen. Ik geloof wel dat ze gaan blijven bollen en dat ze bij de eerste mankementen aan de kant vliegen geloof ik toch ook niet, ze kunnen de 22's en de 25's niet missen en tzijn verdorie zeer betrouwbare machienes ze, ik snap niet dat ze gewoon de stuurpost eens wat aangenamer maken en een laagje verf en voila, als ze die loks evenveel moesten onderhouden als een 13, wel ze gingen nog eens 50 jaar mee :wink:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

hallo,
Trainspotterke schreef:Vandaag nog los de 2513 door Brugge zien snorren! :wink:
En om 16.06u was hij in Lokeren. Met cargo, richting FNND.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
't Seinerke

Bericht door 't Seinerke »

Effe lijstje aanvullen:

Vandaag te Oostkamp 2x passage gezien van de 2221,

nl. met

E 69401 - 14.09H (right on time);
E 69403 - 18.08H (right on time).

Grtn
TBbart

Bericht door TBbart »

daarna, is die nog eens los van Gent naar Zeebrugge vertrokken,
de eerste was toyota auto trein,
twede was terug naar gent ZH, met leeggoed,
en de derde terug naar zeebrugge los,
wss keerde die dan nog eens terug naar Gent.

wij stonden met 3 in Drongen :wink:
Trainspotterke

Gisteren (vrijdag) stond de 2216 voor de P-trein Gent-Sint-Pieters (V. 16.26) - De Panne! :wink:
't Seinerke

Bericht door 't Seinerke »

Op vrijdag 22 mocht den 2216 marchandisekes trekken,

gezien te Oostkamp als:

LE 69403 - 15.35 H (min 8')
E 69403 - 18.08 H (right on time)
LE 69409 - 20.08 H (min 36')
E 69409 - 20.49 H (min 85')

Mooikes voor uur gereden,
dus ne happy TB I suppose...
Plaats reactie