'T is nu ook wel de bedoeling niet om dingen te gaan 'stelen' waar anderen reeds hun tijd en werk hebben ingestoken. Vermeldde dit maar even om te verduidelijken waar het over gaat. ( niet dat da nu nog nodig zal geweest zijn mafin, ge wit ma nooit )
Ik zou ook niet weten waar er een beveilingscode zou moeten zitten, als je doelt op HTML is het nogal logisch dat je deze kan lezen en de locatie van de afbeelding eruit kan halen (als het dat is wat je bedoelt).
Dietrich schreef:Ik zou ook niet weten waar er een beveilingscode zou moeten zitten, als je doelt op HTML is het nogal logisch dat je deze kan lezen en de locatie van de afbeelding eruit kan halen (als het dat is wat je
bedoelt).
Nee , men kan gewoon niet rechts klikken om de afbeelding op te slaan.Oplossing : laat het vorige venster openstaan en klik op de afbeelding in de pop-up en sleep die naar de adresbalk van het vorige venster.En voilà , u kunt uw figuur opslaan.
Bij sommige sites zoals Flickr is het wat omslachtiger (met die spacer.gif of blackball.gif die geen foto geeft) en moet je via de HTML-code zoeken ..
Ik dacht die nieuwe brug van L36 rond Schaarbeek ergens, maar deze brug heeft een andere architectuur en ook maar enkelsporig geëlektrificeerd, dus ik zou het begot ni weten.