Fotos Infrastructuur

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
SExyBAck

Bericht door SExyBAck »

'T is nu ook wel de bedoeling niet om dingen te gaan 'stelen' waar anderen reeds hun tijd en werk hebben ingestoken. Vermeldde dit maar even om te verduidelijken waar het over gaat. ( niet dat da nu nog nodig zal geweest zijn mafin, ge wit ma nooit )
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Print screen kan ook wonderen doen! :wink:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik zou ook niet weten waar er een beveilingscode zou moeten zitten, als je doelt op HTML is het nogal logisch dat je deze kan lezen en de locatie van de afbeelding eruit kan halen (als het dat is wat je bedoelt).
msts.be

Bericht door msts.be »

Dietrich schreef:Ik zou ook niet weten waar er een beveilingscode zou moeten zitten, als je doelt op HTML is het nogal logisch dat je deze kan lezen en de locatie van de afbeelding eruit kan halen (als het dat is wat je
bedoelt).
Nee , men kan gewoon niet rechts klikken om de afbeelding op te slaan.Oplossing : laat het vorige venster openstaan en klik op de afbeelding in de pop-up en sleep die naar de adresbalk van het vorige venster.En voilà , u kunt uw figuur opslaan.
Bij sommige sites zoals Flickr is het wat omslachtiger (met die spacer.gif of blackball.gif die geen foto geeft) en moet je via de HTML-code zoeken ..
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Via firefox-webdeveloper kan je gewoon een lijstje krijgen met de afbeeldingen van de pagina, klik de juiste aan, en je bent er ook :)
ThomSten

Bericht door ThomSten »

M'n fotocollectie eens wat aan het opruimen, en dan kom je soms verdwaalde opnames tegen. :wink:

23 maart 2005. Waar is deze foto genomen? Een makkie, diegenen die 't meteen weten, even zwijgen aub. Afbeelding
groentje

Bericht door groentje »

Die herken ik, ja. :P
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Bekend terrein. :twisted:
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Trainspotterke

Tjah, die ken ik ook! :lol:
Bert

Bericht door Bert »

Das hier ook een bekende :lol:
Trainspotterke

Allé, wanneer mag ik het verklappen? :lol:
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Tuurlijk. :P
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Wover

Bericht door Wover »

Ik dacht die nieuwe brug van L36 rond Schaarbeek ergens, maar deze brug heeft een andere architectuur en ook maar enkelsporig geëlektrificeerd, dus ik zou het begot ni weten.
Elgar

Bericht door Elgar »

De kanten van Brussel-Zuid en Vorst staan er zulke bovenleidingspalen geloof ik, dan zal het daar wel ergens zijn zeker.
energievoorziening

Foto's bovenleiding

Bericht door energievoorziening »

Voor veel foto's van Bovenleiding in Nederland ed.

Kijk eens op http://www.energievoorziening.info
Plaats reactie