De spoorwegen werven aan???

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
nicken

Bericht door nicken »

.......
Laatst gewijzigd door nicken op 21 feb 2007, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Mister_Q

Bericht door Mister_Q »

nicken schreef:
Elske schreef:Hoe staat het met jullie?
Nicken en Omanouralli en de rest die "bezig" is?
Ik ben nog aan het wachten,heb daarnet naar menne maat gebeld,maar hij was bezig met intervieuw voor d'n thalys,iets met kuifje ofzo,twas voor d'n vtm: http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_o ... 47_kuifjeA
Omanouralli,die geeft een week of 2 geleden gebeld,ze waren voor onze functie nog steeds bezig,tis maar 1500 man :shock: (voor 50 jobs naar het schijnt :? )
Dus wij moeten nog even op onze lauweren rusten,maar we blijven er in geloven :D
wordt vervolgd.... :D
Dus feitelijk werven ze in totaliteit maar 50 TB's aan?
Whow... Lucky chance...

Gisteren toch de brief gekregen van het ACV met bijhorend P130 formulier waarop ze bevestigen dat ik geslaagd ben en dat ik binnenkort wordt aangeworven. Nu, 50 man is wel wat weinig...
yannickvw

Bericht door yannickvw »

50 man kan ik ni geloven hoor, dit jaar alleen al gaan er wel een pak meer dan 50tb's op pensioen.

T'is wel zo natuurlijk dat ze voor bv. 50 plaatsen enkele malen dit aantal nodig hebben aan sollicitanten, om zo het kaf van het koren te scheiden he.
SExyBAck

Bericht door SExyBAck »

Mister_Q schreef:
nicken schreef:
Elske schreef:Hoe staat het met jullie?
Nicken en Omanouralli en de rest die "bezig" is?
Ik ben nog aan het wachten,heb daarnet naar menne maat gebeld,maar hij was bezig met intervieuw voor d'n thalys,iets met kuifje ofzo,twas voor d'n vtm: http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_o ... 47_kuifjeA
Omanouralli,die geeft een week of 2 geleden gebeld,ze waren voor onze functie nog steeds bezig,tis maar 1500 man :shock: (voor 50 jobs naar het schijnt :? )
Dus wij moeten nog even op onze lauweren rusten,maar we blijven er in geloven :D
wordt vervolgd.... :D
Dus feitelijk werven ze in totaliteit maar 50 TB's aan?
Whow... Lucky chance...

Gisteren toch de brief gekregen van het ACV met bijhorend P130 formulier waarop ze bevestigen dat ik geslaagd ben en dat ik binnenkort wordt aangeworven. Nu, 50 man is wel wat weinig...
Idem dito... 8)
Steven

Bericht door Steven »

lol ze werven aan in schijven van ongeveer 50 man er zijn enkele 100-en bestuurders te vervangen in de komende jaren ;-)
nicken

Bericht door nicken »

........
Laatst gewijzigd door nicken op 21 feb 2007, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Omarounalli

Bericht door Omarounalli »

15 jaar ervaring bij de grootste belgische bewakingsfirma.
Perfect 3-talig, Bewakingsbadge, Wet Tobback, persoonscontrole, profiling, nijverheidshelper, wapenvergunning en Nato-Clearance.
Zowat ieder veilgheidsonderzoek doorgemmaakt.

Maar niet geschikt om veiligheidsbediende te worden bij de NMBS.
Want niet geslaagd voor mondeling...
En wat met het schriftelijk?

NMBS wat een klucht.
Hopelijk heeft men de subsidies voor het organiseren van aanwervingsprocedures bij deze binnen :twisted:

NMBS, zo gaat men niet met mensen om want ook wij zijn potentieele klanten.
Hobbes

Bericht door Hobbes »

Omarounalli schreef:15 jaar ervaring bij de grootste belgische bewakingsfirma.
Perfect 3-talig, Bewakingsbadge, Wet Tobback, persoonscontrole, profiling, wapenvergunning en Nato-Clearance.

Een kameraad van mij heeft ook al deze kwalificaties, zelfs persoonlijke bewaker geweest voor de Amerikaanse ambassadeur te België.

Maar... geen A2 diploma= zelfs nog niet mogen deelnemen aan de selectieproeven voor veiligheidsbediende.
Hij werkt nu voor NATO.

Als NMBS werknemer ben ik beschaamd in hun plaats...
groentje

Bericht door groentje »

Het blijft een overheidsbedrijf, hé. En al is het al veel minder verstard dan enkele decennia geleden, echt dynamisch kan je de NMBS niet noemen. Al helemaal niet wat personeels- en aanwervingsbeleid betreft.
Het spijt me voor jou, Omar (?), ik hoop dat je toch nog de job van je leven vindt, al is het dan buiten "den ijzeren weg".
nicken

Bericht door nicken »

........
Laatst gewijzigd door nicken op 21 feb 2007, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Ik heb aanbieding gehad voor in schijnpoort HKV treinen te onderhouden, maar dat is te ver, want kheb geen auto, en volgens paar mensen dat daar soms werken niet aangenaam, dus kga nog wat wachten. En nog wat interim doen.
nicken

Bericht door nicken »

........
Mister_Q

Bericht door Mister_Q »

nicken schreef:
Stijn D.C. schreef:Ik heb aanbieding gehad voor in schijnpoort HKV treinen te onderhouden, maar dat is te ver, want kheb geen auto, en volgens paar mensen dat daar soms werken niet aangenaam, dus kga nog wat wachten. En nog wat interim doen.
Succes,aanweving bij nmbs,serieus in twijfel nemen,er gebeuren daar verdacht veel rare zaken,en ben niet de enige die hier van op de hoogte is.Vriendjespolitiek mss :x
Allen die slecht nieuws hebben gehad: GEEF NOOIT OP!
Mss hoopte je teveel en komt de klap hard aan.
Ik hoopte ook en het viel mee. Nu, de klap kan ook nog komen hoor.

Komt wel ok gastjes!
nicken

Bericht door nicken »

......
Omarounalli

Bericht door Omarounalli »

Hobbes schreef:
Omarounalli schreef:15 jaar ervaring bij de grootste belgische bewakingsfirma.
Perfect 3-talig, Bewakingsbadge, Wet Tobback, persoonscontrole, profiling, wapenvergunning en Nato-Clearance.

Een kameraad van mij heeft ook al deze kwalificaties, zelfs persoonlijke bewaker geweest voor de Amerikaanse ambassadeur te België.

Maar... geen A2 diploma= zelfs nog niet mogen deelnemen aan de selectieproeven voor veiligheidsbediende.
Hij werkt nu voor NATO.

Als NMBS werknemer ben ik beschaamd in hun plaats...
Oh, maar ik heb ook een A2 en zelfs nog bewakingsagent geweest op de Amerikaanse ambassade, en bij Shape in Bergen.
Maar ik ken niemand bij de NMBS, zou het dat zijn?
Ik kan eigenlijk niks anders bedenken :wink:
Plaats reactie