De spoorwegen werven aan???
Dus feitelijk werven ze in totaliteit maar 50 TB's aan?nicken schreef:Ik ben nog aan het wachten,heb daarnet naar menne maat gebeld,maar hij was bezig met intervieuw voor d'n thalys,iets met kuifje ofzo,twas voor d'n vtm: http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_o ... 47_kuifjeAElske schreef:Hoe staat het met jullie?
Nicken en Omanouralli en de rest die "bezig" is?
Omanouralli,die geeft een week of 2 geleden gebeld,ze waren voor onze functie nog steeds bezig,tis maar 1500 man(voor 50 jobs naar het schijnt
)
Dus wij moeten nog even op onze lauweren rusten,maar we blijven er in geloven![]()
wordt vervolgd....
Whow... Lucky chance...
Gisteren toch de brief gekregen van het ACV met bijhorend P130 formulier waarop ze bevestigen dat ik geslaagd ben en dat ik binnenkort wordt aangeworven. Nu, 50 man is wel wat weinig...
Idem dito...Mister_Q schreef:Dus feitelijk werven ze in totaliteit maar 50 TB's aan?nicken schreef:Ik ben nog aan het wachten,heb daarnet naar menne maat gebeld,maar hij was bezig met intervieuw voor d'n thalys,iets met kuifje ofzo,twas voor d'n vtm: http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_o ... 47_kuifjeAElske schreef:Hoe staat het met jullie?
Nicken en Omanouralli en de rest die "bezig" is?
Omanouralli,die geeft een week of 2 geleden gebeld,ze waren voor onze functie nog steeds bezig,tis maar 1500 man(voor 50 jobs naar het schijnt
)
Dus wij moeten nog even op onze lauweren rusten,maar we blijven er in geloven![]()
wordt vervolgd....
Whow... Lucky chance...
Gisteren toch de brief gekregen van het ACV met bijhorend P130 formulier waarop ze bevestigen dat ik geslaagd ben en dat ik binnenkort wordt aangeworven. Nu, 50 man is wel wat weinig...

15 jaar ervaring bij de grootste belgische bewakingsfirma.
Perfect 3-talig, Bewakingsbadge, Wet Tobback, persoonscontrole, profiling, nijverheidshelper, wapenvergunning en Nato-Clearance.
Zowat ieder veilgheidsonderzoek doorgemmaakt.
Maar niet geschikt om veiligheidsbediende te worden bij de NMBS.
Want niet geslaagd voor mondeling...
En wat met het schriftelijk?
NMBS wat een klucht.
Hopelijk heeft men de subsidies voor het organiseren van aanwervingsprocedures bij deze binnen
NMBS, zo gaat men niet met mensen om want ook wij zijn potentieele klanten.
Perfect 3-talig, Bewakingsbadge, Wet Tobback, persoonscontrole, profiling, nijverheidshelper, wapenvergunning en Nato-Clearance.
En wat met het schriftelijk?
NMBS wat een klucht.
Hopelijk heeft men de subsidies voor het organiseren van aanwervingsprocedures bij deze binnen

NMBS, zo gaat men niet met mensen om want ook wij zijn potentieele klanten.
Een kameraad van mij heeft ook al deze kwalificaties, zelfs persoonlijke bewaker geweest voor de Amerikaanse ambassadeur te België.Omarounalli schreef:15 jaar ervaring bij de grootste belgische bewakingsfirma.
Perfect 3-talig, Bewakingsbadge, Wet Tobback, persoonscontrole, profiling, wapenvergunning en Nato-Clearance.
Maar... geen A2 diploma= zelfs nog niet mogen deelnemen aan de selectieproeven voor veiligheidsbediende.
Hij werkt nu voor NATO.
Als NMBS werknemer ben ik beschaamd in hun plaats...
Het blijft een overheidsbedrijf, hé. En al is het al veel minder verstard dan enkele decennia geleden, echt dynamisch kan je de NMBS niet noemen. Al helemaal niet wat personeels- en aanwervingsbeleid betreft.
Het spijt me voor jou, Omar (?), ik hoop dat je toch nog de job van je leven vindt, al is het dan buiten "den ijzeren weg".
Het spijt me voor jou, Omar (?), ik hoop dat je toch nog de job van je leven vindt, al is het dan buiten "den ijzeren weg".
-
- Contacteer:
Allen die slecht nieuws hebben gehad: GEEF NOOIT OP!nicken schreef:Succes,aanweving bij nmbs,serieus in twijfel nemen,er gebeuren daar verdacht veel rare zaken,en ben niet de enige die hier van op de hoogte is.Vriendjespolitiek mssStijn D.C. schreef:Ik heb aanbieding gehad voor in schijnpoort HKV treinen te onderhouden, maar dat is te ver, want kheb geen auto, en volgens paar mensen dat daar soms werken niet aangenaam, dus kga nog wat wachten. En nog wat interim doen.
Mss hoopte je teveel en komt de klap hard aan.
Ik hoopte ook en het viel mee. Nu, de klap kan ook nog komen hoor.
Komt wel ok gastjes!
Oh, maar ik heb ook een A2 en zelfs nog bewakingsagent geweest op de Amerikaanse ambassade, en bij Shape in Bergen.Hobbes schreef:Een kameraad van mij heeft ook al deze kwalificaties, zelfs persoonlijke bewaker geweest voor de Amerikaanse ambassadeur te België.Omarounalli schreef:15 jaar ervaring bij de grootste belgische bewakingsfirma.
Perfect 3-talig, Bewakingsbadge, Wet Tobback, persoonscontrole, profiling, wapenvergunning en Nato-Clearance.
Maar... geen A2 diploma= zelfs nog niet mogen deelnemen aan de selectieproeven voor veiligheidsbediende.
Hij werkt nu voor NATO.
Als NMBS werknemer ben ik beschaamd in hun plaats...
Maar ik ken niemand bij de NMBS, zou het dat zijn?
Ik kan eigenlijk niks anders bedenken