Wat wél merkwaardig was dat de 2 Charleroi's weer in panne stonden


Vervolgens was er de volgende van 19u17 die problemen had.HLE2717 stond abnormaal lang met de witte lichten aan kant Centraal.Eerst vanalles en nogwat onderzoeken , dan ventilatietest , dan afgezonderd maar uiteindelijk weer in dienst gezet vanuit de andere loc (met waarschijnlijk toch enkele motors afgezonderd of 50% tractie) .. Uiteindelijk vertrek : 19u35 (= +18 ) ..

Ik begin stilletjes aan te denken dat een combinatie van ofwel MUX+niet-MUX loc of gewone HLE27 zonder MUX enorm veel problemen met de M6 beginnen krijgen.Want bij een MUX+MUX compositie is er geen lap aan de hand (althans , niet dat ik weet voor nu) ...
Maar wees gerust , die problemen komen later nog wel.. Eén ding weet ik zeker : de HLE27 MUX gaan nooit op zo'n manier fatsoenlijk met de M6 BDx kunnen rijden... Een snelle levering van HLE14 zou hier soelaas kunnen bieden
