Storingsgevoelige HLE27...

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
msts.be

Storingsgevoelige HLE27...

Bericht door msts.be »

Goed , vandaag liep alles in de Centraal zowat mis was er mis kan gaan , het stormweer zal daar niet vreemd aan zijn maar goed....

Wat wél merkwaardig was dat de 2 Charleroi's weer in panne stonden :roll: :evil: De eerste , vertrek 18u47 was totaal platgezet en uiteindelijk afgeschaft.Spoor 3 onnodig bezet voor 45 minuten , ik moet u niet vertellen wat dit gaf.Na een uur dan weggesleept naar Schijnpoort om het boeltje nader te onderzoeken.

Vervolgens was er de volgende van 19u17 die problemen had.HLE2717 stond abnormaal lang met de witte lichten aan kant Centraal.Eerst vanalles en nogwat onderzoeken , dan ventilatietest , dan afgezonderd maar uiteindelijk weer in dienst gezet vanuit de andere loc (met waarschijnlijk toch enkele motors afgezonderd of 50% tractie) .. Uiteindelijk vertrek : 19u35 (= +18 ) .. :evil:

Ik begin stilletjes aan te denken dat een combinatie van ofwel MUX+niet-MUX loc of gewone HLE27 zonder MUX enorm veel problemen met de M6 beginnen krijgen.Want bij een MUX+MUX compositie is er geen lap aan de hand (althans , niet dat ik weet voor nu) ...

Maar wees gerust , die problemen komen later nog wel.. Eén ding weet ik zeker : de HLE27 MUX gaan nooit op zo'n manier fatsoenlijk met de M6 BDx kunnen rijden... Een snelle levering van HLE14 zou hier soelaas kunnen bieden :roll:
e49memling

Bericht door e49memling »

T 27 is niet storingsgevoelig, maar het blijft techniek.
poyaud

Bericht door poyaud »

het zijn gouden machientjes voor mijn part.
alles kan wel eens deffect geraken é :roll:
pietje

Bericht door pietje »

En op zo'n moment komt Murphy nog eens langs zodat er 2 op dezelfde dag sneuvelen.
Plaats reactie