Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Shrek
Berichten: 13025 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 05 feb 2007, 23:05
Steven schreef: de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects?
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 06 feb 2007, 00:02
Shrek schreef: Steven schreef: de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects?
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
Shrek
Berichten: 13025 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 06 feb 2007, 00:25
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
maar misschien wel voor L4
Bert
Bericht
door Bert » 06 feb 2007, 09:31
Shrek schreef: Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
maar misschien wel voor L4
Geen ects en ze komen er niet op.
carlos
Bericht
door carlos » 06 feb 2007, 12:42
Bert schreef: Shrek schreef: Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
maar misschien wel voor L4
Geen ects en ze komen er niet op.
kunnen we dan geen 2 13-tjes van cargo swappen met deze cfl's?
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 06 feb 2007, 18:20
1301 tot 1340 zijn expliciteit toegewezen aan het sibelit project en doen dus enkel cargo, als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 06 feb 2007, 18:27
Steven schreef: 1301 tot 1340 zijn expliciteit toegewezen aan het sibelit project en doen dus enkel cargo, als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
Allé, in theorie althans!
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 06 feb 2007, 18:30
tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Jonathan
Bericht
door Jonathan » 06 feb 2007, 19:45
Steven schreef: tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 06 feb 2007, 20:38
Jonathan schreef: Steven schreef: tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?
1340 = cargo
Traxxion
Bericht
door Traxxion » 06 feb 2007, 20:43
Steven schreef: ... als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
En terzelfdertijd komen de 13-neuzen eraan in de vorm van M6 stuurstandrijtuigen
Shrek
Berichten: 13025 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 08 feb 2007, 13:10
Bert schreef: Shrek schreef: Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
maar misschien wel voor L4
Geen ects en ze komen er niet op.
3003, 3010, 3012 hebben ECTS
bobby
Bericht
door bobby » 08 feb 2007, 13:29
Shrek schreef: Bert schreef: Shrek schreef:
maar misschien wel voor L4
Geen ects en ze komen er niet op.
3003, 3010, 3012 hebben ECTS
had men dan niet beter die cfl locs (3003, 3010, 3012) gehuurd en enkele I11 BDX-en met ETCS uitgerust voor gebruik op L4.
Dan immers slechts 1 loc nodig per trein, en 200 km/u (ipv 160 met TRAXX)
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 08 feb 2007, 13:38
wie zegt da cfl die wil verhuren, misschien zit de etcs op die locs nog in proeffase en dus niet bruikbaar voor commercieel gebruik
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 08 feb 2007, 13:40
zoals de gsm-r die ze momenteel aan installeren zijn enkel op reeks 11 mag deze gebruikt worden, deze die op de 13 zitten zijn er van type bi mode en moeten tot op heden nog altijd gebruikt worden in de functie van de klassieke radio grond trein