3000 cfl op de relatie Brussel Luxemburg

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13025
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Steven schreef:de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects? :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Shrek schreef:
Steven schreef:de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects? :P
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13025
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P
Bert

Bericht door Bert »

Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.
carlos

Bericht door carlos »

Bert schreef:
Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.
kunnen we dan geen 2 13-tjes van cargo swappen met deze cfl's?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23037
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

1301 tot 1340 zijn expliciteit toegewezen aan het sibelit project en doen dus enkel cargo, als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:1301 tot 1340 zijn expliciteit toegewezen aan het sibelit project en doen dus enkel cargo, als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
Allé, in theorie althans! :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23037
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23037
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Jonathan schreef:
Steven schreef:tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?
1340 = cargo
Traxxion

Bericht door Traxxion »

Steven schreef:... als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
En terzelfdertijd komen de 13-neuzen eraan in de vorm van M6 stuurstandrijtuigen :x
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13025
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Bert schreef:
Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.
3003, 3010, 3012 hebben ECTS :wink:
bobby

Bericht door bobby »

Shrek schreef:
Bert schreef:
Shrek schreef: maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.
3003, 3010, 3012 hebben ECTS :wink:
had men dan niet beter die cfl locs (3003, 3010, 3012) gehuurd en enkele I11 BDX-en met ETCS uitgerust voor gebruik op L4.

Dan immers slechts 1 loc nodig per trein, en 200 km/u (ipv 160 met TRAXX)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23037
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

wie zegt da cfl die wil verhuren, misschien zit de etcs op die locs nog in proeffase en dus niet bruikbaar voor commercieel gebruik
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23037
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

zoals de gsm-r die ze momenteel aan installeren zijn enkel op reeks 11 mag deze gebruikt worden, deze die op de 13 zitten zijn er van type bi mode en moeten tot op heden nog altijd gebruikt worden in de functie van de klassieke radio grond trein
Plaats reactie