Steven schreef:tja maar GEN stellen zullen gemiddeld minder zitplaatsen bieden
Dat zal dan een van de grote voordelen zijn zeker van het GEN materiaal?
Onde het motto:"Neem de trein in de plaats van de wagen, maar u mag wel rechtstaan en de volle pot betalen voor een treinreis".
Kom nu niet met het exuus af van u heeft een vervoersbewijs en geen zitbewijs! Dikke zever, he!
Openbaar vervoer en zeker de trein kunt ge alleen maar promoten door de mensen effectief een zitplaats aan te bieden.
Ik zie mij persoonlijk nog niet iedere dag tussen Haaltert en Brussel rechtstaan op den trein.
Haaltert hehoort ook tot het GEN, dus als ik het zo hoor zullen we in Haaltert als voorlaatste station voor Brussel, alleen nog maar kunnen rechtstaan.
Er wordt nu al jaren van gesproken, maar wanneer gaan ze nu eindelijk eens beginnen met lijn 50a tussen Denderleeuw en Brussel-Zuid op 4 sporen te brengen?
Hiervoor verwijs ik dan ook naar de problemen en de kwetsbaarheid van deze verbinding door de breuk in de bovenleiding vorige zomer.
We zijn nu al 2007, binnen 5 jaar zou dat plan in de praktijk moeten komen, altans dat beweren ze toch op papier!

De praktijk zal wat anders worden.............................
De goeie, logische en efficiente "breinen van de Frankrijstraat" gaan weer praktische dingen uit hun mouw schudden als ik het zo hoor!
Ik hou in iedere geval mijn hart al vast......... als de mannen van den theorie en de statistiekskes weer iets in de praktijk brengen.