Steven schreef:sporen omhoog gelegd? in brugge? nog niks van gemerkt hoor
Ik ook niet en deze morgen nog eens goed gekeken. Zie geen verschil. De betonnenvloerplaat is op dezelfde hoogte gegoten of de vorige. En de ballasthoogte is eveneens dezelfde.
Maar waarschijnlijk is dat gezichtsbedrog, daar het perron 9-10 mooi gelijk is in vergelijking met de oude perrons.
als je moet afstappen/opstappen op de oude perrons merk je toch wel duidelijk dat je nu hoger moet opstappen/afstappen. toch als dag dagelijkse gebruiken was dit snel merkbaar.
Straks zijn die allemaal vernieuwd, hee. De sporen liggen nog altijd op hun niveau als voorheden. Maar stap eens op de kop van het perron op dan zal je wel het verschil merken hoor. De oude perrons liggen nu eenmaal in diepje naar het midden toe.
Bij de oude sporen heb ik dat ook al gemerkt dat deze hoger liggen dan vroeger. De ballast is ook een tijdje geleden vernieuwd, want ze is nog mooi grijs.
1607 schreef:als je moet afstappen/opstappen op de oude perrons merk je toch wel duidelijk dat je nu hoger moet opstappen/afstappen. toch als dag dagelijkse gebruiken was dit snel merkbaar.
Bert schreef:De IC-A (die heel kort was )van 16.05 richting Oostende.
Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Bert schreef:De IC-A (die heel kort was )van 16.05 richting Oostende.
Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.
E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.