Brugge 29-01-06

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23031
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

sporen omhoog gelegd? in brugge? nog niks van gemerkt hoor
pietjepek
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:35
Locatie: torhout
Contacteer:

Bericht door pietjepek »

Steven schreef:sporen omhoog gelegd? in brugge? nog niks van gemerkt hoor
Ik ook niet en deze morgen nog eens goed gekeken. Zie geen verschil. De betonnenvloerplaat is op dezelfde hoogte gegoten of de vorige. En de ballasthoogte is eveneens dezelfde.
Maar waarschijnlijk is dat gezichtsbedrog, daar het perron 9-10 mooi gelijk is in vergelijking met de oude perrons.
1607

Bericht door 1607 »

als je moet afstappen/opstappen op de oude perrons merk je toch wel duidelijk dat je nu hoger moet opstappen/afstappen. toch als dag dagelijkse gebruiken was dit snel merkbaar.
pietjepek
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:35
Locatie: torhout
Contacteer:

Bericht door pietjepek »

Straks zijn die allemaal vernieuwd, hee. De sporen liggen nog altijd op hun niveau als voorheden. Maar stap eens op de kop van het perron op dan zal je wel het verschil merken hoor. De oude perrons liggen nu eenmaal in diepje naar het midden toe.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23031
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

idd de gelijkheid van die oude perrons is wa verloren da zit al is variatie op en da hebben die nieuwe perrons niet natuurlijk :-)
Bert

Bericht door Bert »

Bij de oude sporen heb ik dat ook al gemerkt dat deze hoger liggen dan vroeger. De ballast is ook een tijdje geleden vernieuwd, want ze is nog mooi grijs.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

1607 schreef:als je moet afstappen/opstappen op de oude perrons merk je toch wel duidelijk dat je nu hoger moet opstappen/afstappen. toch als dag dagelijkse gebruiken was dit snel merkbaar.
Dit is maar het geval bij twee sporen! :wink:
1607

Bericht door 1607 »

dan tel jij wel niet op de normale manier. :roll:
Bert

Bericht door Bert »

Ik heb het al gemerkt bij spoor 2 en 3 dacht ik. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23031
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

van spoor 5 tot 10 merk ik geen verschil hoor :-)
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2102
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Brugge 29-01-06

Bericht door Dieselfreak »

Bert schreef:De IC-A (die heel kort was :!: )van 16.05 richting Oostende. Afbeelding
Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
260689
Berichten: 3744
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Brugge 29-01-06

Bericht door 260689 »

Dieselfreak schreef:
Bert schreef:De IC-A (die heel kort was :!: )van 16.05 richting Oostende. Afbeelding
Ik keek toevallig in dit topic van 8 jaar geleden, maar stel wel iets vreemds vast! Werd de IC-A in 2006 met AM96 gedaan? Die wordt toch al bijna 20 jaar met I11 gedaan? Ik kan me niet herinneren dat de Deense Neus ooit tussen Oostende en Eupen reed.
E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2102
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Brugge 29-01-06

Bericht door Dieselfreak »

260689 schreef:E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.
Welke treinen zijn E522 en E527? En AM96 kan maar 160 km/u, terwijl I11 200 km/u haalt, vormt dat geen probleem?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
260689
Berichten: 3744
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Brugge 29-01-06

Bericht door 260689 »

Dieselfreak schreef:
260689 schreef:E522 en E527 rijden met 1x3 AM96. Dit is ook al jaren zo.
Welke treinen zijn E522 en E527? En AM96 kan maar 160 km/u, terwijl I11 200 km/u haalt, vormt dat geen probleem?
Laatste Oostende - Welkenraedt (E522) en eerste Welkenraedt - Oostende (527). Rijden via de oude lijn en rijden als een veredelde stoptrein.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23031
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Brugge 29-01-06

Bericht door Steven »

Het is zelfs meer dan dat ook 521 gaat via L36 ipv L2
Plaats reactie