daar waar alle mensen samen komen noemen we infosessie en zijn het jullie die vragen moeten stellen nadat een aantal mensen zijn komen spreken over jobinhoud en dergelijke meer, op het eind van die sessie moet je enkel antwoorden op de vraag of je nog intresse hebt met ja of nee, ik vermoed da je die vraag wel zal overleven
de psychoproeven hebben vooral als doel uw stressbestendigheid te testen, ze zijn van het type meerkeuze en bevatten een beetje wiskunde, taal, inzicht (met figuren).
medisch moet je idd in orde zijn, best geen pillen of andere drugsbrol nemen, een goede rug (dus geen blessure aan de rug) is ook wel noodzakelijk, voor de rest is een algemene normale gezondheid vereist, indien je nog minder dan 21 bent zal je foto's moeten laten maken van je longen (daar krijg je de nodige papieren voor mee en die moet je dan nadien met de foto's gewoon opsturen dacht ik)
tussen eerste samenkomst en begin opleiding kan toch makkelijk 7-9 maand tussenzitten, afhankelijk hoe snel ze de procedure kunnen laten verlopen (ze zitten er tot over het hoofd in het werk), ik raad dus aan als je in tussentijd geen werk zou hebben om ergens interim te werken aangezien deze een vlotte opzegperiode hebben