Het is al van kinds mijn allergrootste droom om treinbestuurder te worden! Eindelijk kan hat dan zover zijn en heb ik dus zopas gesolliciteerd voor treinbestuurder.
Ik zat nog met een paar onopgeloste vragen...
Vele vragen en hulp kreeg ik al van vele andere bestuurders maar toch blijven er voor mij vele vragen onopgelost.
Mijn vragen zijn:
 Graag wou ik me een beetje voorbereiden op de eerste proef waar alle mensen samenkomen om gesellecteerd te worden. Wat voor soort vragen ze er stellen, een voorbeeld: is het veel elektrisch en/of mechanisch of is het eerder algemeen gericht?
 Graag wou ik me een beetje voorbereiden op de eerste proef waar alle mensen samenkomen om gesellecteerd te worden. Wat voor soort vragen ze er stellen, een voorbeeld: is het veel elektrisch en/of mechanisch of is het eerder algemeen gericht? Zijn de psychotechnische/medische proeven moeilijk en wat houden ze in?
 Zijn de psychotechnische/medische proeven moeilijk en wat houden ze in? Op wat zijn ze medisch zeer streng (buiten ogen en oren
 Op wat zijn ze medisch zeer streng (buiten ogen en oren  )
 ) Hoelang zou het ongeveer kunnen duren voor ik (als alles goed gaat) aan de opleiding zou beginnen?
 Hoelang zou het ongeveer kunnen duren voor ik (als alles goed gaat) aan de opleiding zou beginnen?Nog vele vragen heb ik maar dit zijn zowat de voornaamste!
Ik dank u allemaal al voor uw aandacht

Groetjes Kevin