AM75 (varkensneus)
AM75 (varkensneus)
Dit weekend gezien tussen Brussel en Leuven: een "varkensneus".  Aankomst te Leuven moet zo rond 09u30 's morgens geweest zijn.
Op dat uur is er geen trein gepland en een toeristentrein lijkt mij wat vreemd, vermits deze trein naar Leuven rijdt 's morgens.
Weet iemand wat dat was?
Groetjes

Op dat uur is er geen trein gepland en een toeristentrein lijkt mij wat vreemd, vermits deze trein naar Leuven rijdt 's morgens.
Weet iemand wat dat was?
Groetjes
Dit weekend hebben meerdere 800'en hun weg naar de kust gevonden.
Op zondag heb ik 2 samenstellingen met 2 gekoppelde 800'en zien staan aan het perron van Blankenberge. De ene had bestemming Antwerpen, de andere Schaarbeek. Op maandag ben ik in Oostende geweest, en ook daar stonden 800'en mooi te blinken aan het perron. Wat hun bestemming was weet ik niet.
Het was trouwens een topweekend voor de NMBS:
Vanuit Blankenberge zijn er zondag 4 EXT treinen vertrokken richting binneland, op maandag waren het er zelf 5.
Ook vanuit Oostende zijn er meerdere vertrokken, en ze zaten allemaal vrij goed gevuld.
Blijkbaar nemen steeds veel meer dagtoeristen de trein naar de kust.

Op zondag heb ik 2 samenstellingen met 2 gekoppelde 800'en zien staan aan het perron van Blankenberge. De ene had bestemming Antwerpen, de andere Schaarbeek. Op maandag ben ik in Oostende geweest, en ook daar stonden 800'en mooi te blinken aan het perron. Wat hun bestemming was weet ik niet.
Het was trouwens een topweekend voor de NMBS:
Vanuit Blankenberge zijn er zondag 4 EXT treinen vertrokken richting binneland, op maandag waren het er zelf 5.
Ook vanuit Oostende zijn er meerdere vertrokken, en ze zaten allemaal vrij goed gevuld.
Blijkbaar nemen steeds veel meer dagtoeristen de trein naar de kust.
- trainfreak

- 
				Stijn D.C.
 - Contacteer:

- 
				Stijn D.C.
 - Contacteer:

- 
				Jonathan

- 
				Stijn D.C.
 - Contacteer: