B-Cargo verhuurd loc's

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

Re: B-Cargo verhuurd loc's

Bericht door »

5941 schreef:hallo
al een heel week huurd railion de nmbs loc's 25.5 om het te kort van de rn 1600 op te lossen

gr hans
huurttttttttttt

jongens toch, is toch wel elementair

B-Cargo verhuurttttttt loc's
Frank

Re: B-Cargo verhuurd loc's

Bericht door Frank »

Q² schreef:huurttttttttttt

jongens toch, is toch wel elementair

B-Cargo verhuurttttttt loc's
Als dit jou reeds afschrikt, dan misschien beter volgend topic links laten liggen (vier dergelijke fouten op zes berichten): http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=2273. :wink:

Persoonlijk merk ik ze ook wel op, maar het is ook 'maar' een forum natuurlijk, geen c.v.
Wover

Bericht door Wover »

Ach ik krijg er eerlijk gezegd het sch**t van, maar ik heb er mij al lang bij neergelegd dat ik er toch niet veel aan kan veranderen :lol:

Persoonlijk let ik er heel hard op dat ik geen fouten maak, maar doordat de rest er ook zo weinig aandacht aan besteedt, betrap ik mijzelf soms op zelfs de meest lugubere fouten zoals ij of ei verwisselen :P.

De wereld gaat eraan, en we kunnen er niks aan veranderen :evil:
Laatst gewijzigd door Wover op 03 mei 2007, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Frank

Bericht door Frank »

Wover schreef:Persoonlijk let ik er heel hard op dat ik geen fouten maak, maar doordat de rest er ook zo weinig aandacht aan besteed, betrap ik mijzelf soms op zelfs de meest lugubere fouten zoals ij of ei verwisselen :P.
Je bewijst het ook meteen in je eigen bericht. :wink: Schrijven over schrijffouten, altijd een risico, Murphy ligt immer op de loer. :)
Wover

Bericht door Wover »

Frank schreef:
Je bewijst het ook meteen in je eigen bericht. :wink: Schrijven over schrijffouten, altijd een risico, Murphy ligt immer op de loer. :)
Al aangepasdtdtdtddd :oops:
Frank

Bericht door Frank »

Steven schreef:da mag er nu is niks mee te maken hebben, lichtere treinen genoeg die evengoed blijven staan hoor
Blijft de klant daar blij mee? Of is het bij de concurrentie net zo?
Sander

Bericht door Sander »

Concurrentie kan op dit moment al het werk aan wat er te doen is. Zij hebben immers genoeg loccen...
Frank

Bericht door Frank »

Sander schreef:Concurrentie kan op dit moment al het werk aan wat er te doen is. Zij hebben immers genoeg loccen...
En bestuurders ook?
Sander

Bericht door Sander »

Frank schreef:En bestuurders ook?
Dat is dan weer een ander verhaal :wink: . "Ken net", o.a. ERS is in België hard zoekende!
Steven

Bericht door Steven »

tja treinen laten rijden, niet alle goederentreinen komen dus aan zoals voorzien. Deels door materieelproblemen, deels door personeelsproblemen, zowel de gekende maatschappijen als de nieuwkomers hebben er mee te kampen. de nieuwkomers hebben dan ook nog is het praktische probleem dat ze een klein aanbod eigen wagens hebben daar waar de oudgedienden kunnen genieten van een (te) groot wagen)park. B cargo heeft zich zo onlangs nog ontdaan van een deel van haar wagens, wegens te oud, niet meer voldoen, op overschot, ...
5941

Bericht door 5941 »

hallo

ik heb gisteren ook met een onderstationschef gesproken in de haven en die wist er toch ook van het gaat alleen om de 2551 niet om alle 25.5
antwerpen noord tbs

Bericht door antwerpen noord tbs »

Dit heeft NIETS met verhuring te maken. Railion rijdt al jaren rond met onze 25.5 in NL en B (is gewoon een samenwerkingsverband). Daar er gemakkelijk een 25.5 reserve staat te Kijfhoek gebruiken ze die gewoon voor andere diensten in Nederland. De 25.5 is namelijk tot eind dit jaar toegelaten op het VOLLEDIGE NS-net.
dentheo

Bericht door dentheo »

antwerpen noord tbs schreef:Dit heeft NIETS met verhuring te maken. Railion rijdt al jaren rond met onze 25.5 in NL en B (is gewoon een samenwerkingsverband). Daar er gemakkelijk een 25.5 reserve staat te Kijfhoek gebruiken ze die gewoon voor andere diensten in Nederland. De 25.5 is namelijk tot eind dit jaar toegelaten op het VOLLEDIGE NS-net.
Is toch hetzelfde met ERQS die rijdt in de dag toch ook met die 55 in de haven van Rotterdam...of rijden zij zelf tot Muizen met de Athus ?
RIDCO

Bericht door RIDCO »

Wordt de verhuring van loc's niet geregeld door Treinen. Tenzij ik mij vergis, is er niemand binnen B-Cargo die locomtieven verhuurt.
Plaats reactie