Als dit jou reeds afschrikt, dan misschien beter volgend topic links laten liggen (vier dergelijke fouten op zes berichten): http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=2273.
Persoonlijk merk ik ze ook wel op, maar het is ook 'maar' een forum natuurlijk, geen c.v.
Ach ik krijg er eerlijk gezegd het sch**t van, maar ik heb er mij al lang bij neergelegd dat ik er toch niet veel aan kan veranderen
Persoonlijk let ik er heel hard op dat ik geen fouten maak, maar doordat de rest er ook zo weinig aandacht aan besteedt, betrap ik mijzelf soms op zelfs de meest lugubere fouten zoals ij of ei verwisselen .
De wereld gaat eraan, en we kunnen er niks aan veranderen
Laatst gewijzigd door Wover op 03 mei 2007, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Wover schreef:Persoonlijk let ik er heel hard op dat ik geen fouten maak, maar doordat de rest er ook zo weinig aandacht aan besteed, betrap ik mijzelf soms op zelfs de meest lugubere fouten zoals ij of ei verwisselen .
Je bewijst het ook meteen in je eigen bericht. Schrijven over schrijffouten, altijd een risico, Murphy ligt immer op de loer.
tja treinen laten rijden, niet alle goederentreinen komen dus aan zoals voorzien. Deels door materieelproblemen, deels door personeelsproblemen, zowel de gekende maatschappijen als de nieuwkomers hebben er mee te kampen. de nieuwkomers hebben dan ook nog is het praktische probleem dat ze een klein aanbod eigen wagens hebben daar waar de oudgedienden kunnen genieten van een (te) groot wagen)park. B cargo heeft zich zo onlangs nog ontdaan van een deel van haar wagens, wegens te oud, niet meer voldoen, op overschot, ...
Dit heeft NIETS met verhuring te maken. Railion rijdt al jaren rond met onze 25.5 in NL en B (is gewoon een samenwerkingsverband). Daar er gemakkelijk een 25.5 reserve staat te Kijfhoek gebruiken ze die gewoon voor andere diensten in Nederland. De 25.5 is namelijk tot eind dit jaar toegelaten op het VOLLEDIGE NS-net.
antwerpen noord tbs schreef:Dit heeft NIETS met verhuring te maken. Railion rijdt al jaren rond met onze 25.5 in NL en B (is gewoon een samenwerkingsverband). Daar er gemakkelijk een 25.5 reserve staat te Kijfhoek gebruiken ze die gewoon voor andere diensten in Nederland. De 25.5 is namelijk tot eind dit jaar toegelaten op het VOLLEDIGE NS-net.
Is toch hetzelfde met ERQS die rijdt in de dag toch ook met die 55 in de haven van Rotterdam...of rijden zij zelf tot Muizen met de Athus ?