max snelheid Neerpelt-Budel aansluiting

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
mat64

max snelheid Neerpelt-Budel aansluiting

Bericht door mat64 »

hallo iedereen

Weet iemand wat de maximum snelheid tussen Neerpelt en Budel aansluiting,
en vanaf Budel aansluiting tot de zinkfabriek/en?

Groet Arjan
Adler

Re: max snelheid Neerpelt-Budel aansluiting

Bericht door Adler »

mat64 schreef: Weet iemand wat de maximum snelheid tussen Neerpelt en Budel aansluiting,
Neerpelt-Hamont-Grens(Budel) : 70 km/h
steamer

Bericht door steamer »

Hoi,

De info van Adler is correct. Ik zal proberen hem wat aan te vullen...

Op ongeveer 500m voor de grens (te Hamont tussen overweg 51 en 50) staat al een Nederlands aankondigingsbord met een snelheidsvermindering naar 40km/u (abusievelijk rechts opgeteld aangezien op dat deel nog de Belgische seingeving geldt). Vanaf de grens is het 40km/u tot Weert. De aansluiting naar Budel-zinkfabriek is rit op zicht.

Groetjes,
Steamer
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

steamer schreef:Op ongeveer 500m voor de grens (te Hamont tussen overweg 51 en 50) staat al een Nederlands aankondigingsbord met een snelheidsvermindering naar 40km/u (abusievelijk rechts opgeteld aangezien op dat deel nog de Belgische seingeving geldt). Vanaf de grens is het 40km/u tot Weert.
Tijdens het onderhoud 2 maanden geleden is er bij mijn weten aan Nederlandse kant 60 km/h van gemaakt.

Groetjes,

Rian
steamer

Bericht door steamer »

rvdborgt schreef:Tijdens het onderhoud 2 maanden geleden is er bij mijn weten aan Nederlandse kant 60 km/h van gemaakt.
Dat werd toen zo ook gezegd, maar zowel in Hamont-grens als in Weert zijn de baanvaksnelheidsborden nog altijd 40km/u.

Groetjes,
Steamer
Plaats reactie