hallo iedereen
Weet iemand wat de maximum snelheid tussen Neerpelt en Budel aansluiting,
en vanaf Budel aansluiting tot de zinkfabriek/en?
Groet Arjan
max snelheid Neerpelt-Budel aansluiting
Re: max snelheid Neerpelt-Budel aansluiting
Neerpelt-Hamont-Grens(Budel) : 70 km/hmat64 schreef: Weet iemand wat de maximum snelheid tussen Neerpelt en Budel aansluiting,
Hoi,
De info van Adler is correct. Ik zal proberen hem wat aan te vullen...
Op ongeveer 500m voor de grens (te Hamont tussen overweg 51 en 50) staat al een Nederlands aankondigingsbord met een snelheidsvermindering naar 40km/u (abusievelijk rechts opgeteld aangezien op dat deel nog de Belgische seingeving geldt). Vanaf de grens is het 40km/u tot Weert. De aansluiting naar Budel-zinkfabriek is rit op zicht.
Groetjes,
Steamer
De info van Adler is correct. Ik zal proberen hem wat aan te vullen...
Op ongeveer 500m voor de grens (te Hamont tussen overweg 51 en 50) staat al een Nederlands aankondigingsbord met een snelheidsvermindering naar 40km/u (abusievelijk rechts opgeteld aangezien op dat deel nog de Belgische seingeving geldt). Vanaf de grens is het 40km/u tot Weert. De aansluiting naar Budel-zinkfabriek is rit op zicht.
Groetjes,
Steamer
Tijdens het onderhoud 2 maanden geleden is er bij mijn weten aan Nederlandse kant 60 km/h van gemaakt.steamer schreef:Op ongeveer 500m voor de grens (te Hamont tussen overweg 51 en 50) staat al een Nederlands aankondigingsbord met een snelheidsvermindering naar 40km/u (abusievelijk rechts opgeteld aangezien op dat deel nog de Belgische seingeving geldt). Vanaf de grens is het 40km/u tot Weert.
Groetjes,
Rian