Vertragingen op lijn Mechelen-Antwerpen door omgevallen boom

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
bobby

Vertragingen op lijn Mechelen-Antwerpen door omgevallen boom

Bericht door bobby »

hln: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_45 ... =homeArt14

Normaal gezien mogen er geen bomen voorkomen onmiddelijk naast het spoor...

maar als NMBS/infrabel begint te rooien dan worden alle groene comitees wakker...
Elgar

Bericht door Elgar »

Ik heb het gemerkt toen ik rond kwart over 11 (in de gietnde regen :?) de trein wou nemen in Sint Katelijne Waver. Alle treinen reden enkel op spoorlijn 27.
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

In Niederlande und Deutschland liegen auch schon Bäume in der Waagrechten.
Stijn82

Bericht door Stijn82 »

Het rare is wel dat lijn 27 aan Lint grenst, en lijn 25 aan Kontich ... dus dan moet die boom minstens 2 sporen overgevlogen zijn om dan te landen op L25?
Bibke

Bericht door Bibke »

R4C-Fan schreef:In Niederlande und Deutschland liegen auch schon Bäume in der Waagrechten.
Waagrechten = dat bovenleiding?
Patrick

Bericht door Patrick »

Bibke schreef:
R4C-Fan schreef:In Niederlande und Deutschland liegen auch schon Bäume in der Waagrechten.
Waagrechten = dat bovenleiding?
Nee: betekent 'horizontaal'. Tot uw dienst.
Wij zouden zeggen: "De bomen liggen plat" :)
am62

Bericht door am62 »

Elgar schreef:Ik heb het gemerkt toen ik rond kwart over 11 (in de gietnde regen :?) de trein wou nemen in Sint Katelijne Waver. Alle treinen reden enkel op spoorlijn 27.
Inderdaad zie ook http://spoorvreter.be/blog/?p=618
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

ik heb een alarmoproep ontvangen toen ik deze voormiddag in Muizen een type 13 aan het klaarmaken was, ik verstond alleen niet waarover het ging , de tb in kwestie was onverstaanbaar via die oproep
Steven

Bericht door Steven »

Miljaarde schreef:ik heb een alarmoproep ontvangen toen ik deze voormiddag in Muizen een type 13 aan het klaarmaken was, ik verstond alleen niet waarover het ging , de tb in kwestie was onverstaanbaar via die oproep
de eerste alarmoproep die verstaanbaar is moet ik nog horen, de toonhoogte van die biep er tussen is veel te scherp vind ik persoonlijk
Plaats reactie