Bij de puntentelling moest ik wel heel hard lachen toen ALLE west Europese landen helemaal beneden stonden.

Wreed belachelijkFles schreef:Het Nederlandse optreden dit jaar was een beschamende vertoning. Het wordt eigenlijk hoog tijd dat we eens stoppen met die flauwekul als je 't mij vraagt.
Als jij toch zo een afgunst hebt van "zever, gezever", stop dan toch met zeveren.LML schreef:Sorry, maar over hetgene wat hier allemaal geschreven wordt begint m'n maag fameus te keren...
Hier hebben er velen een afgunst voor muziek precies. Stel 'ns een wereld voor zonder muziek: festivals zonder muziek, café's/brasseries/restaurants zonder muziek, dancings/discotheken zonder muziek, radio/tv zonder muziek, fitnesscentra's zonder muziek, geen optredens/voorstellingen meer,... en ga zo maar door. Wat gaat er dan gebeuren en vooral, welke kritiek gaat er hier dan weer geschreven worden? Ik vind dat elke mens fameus content mag zijn dat er nog muziek IS (goeie of minder goeie nummers, al dan niet in een goeie of minder goeie formule gegoten). Muziek is één van de weinige dingen waar je nog kunt van genieten en na een drukke moment/drukke dag iet of wat rustig(er) van wordt en ontspannend werkt...
Alles heeft z'n voor- en z'n nadelen, maar bekijk het 'ns langs de positieve kant...
Oehhh, moet ik nu schrik beginnen krijgen ofwat? Ik heb mijn mening, jij de uwe. Zo simpel is dat. En respecteer dat ook...melle schreef:Als jij toch zo een afgunst hebt van "zever, gezever", stop dan toch met zeveren.
Het gaat hier ten eerste over vriendjespolitiek, en een belachelijk concept genaamd eurovisiesong. De eurovisie uit deze songwedstrijd is al lang verdwenen, net zoals het zangtalent.
De reden waarom veel bekende artiesten hiermee meedoen is simpel: Deze "wedstrijd" stinkt.
Mvg,
Melle