Mw41 sleept break!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
eveke

Bericht door eveke »

Bart schreef:
Steven schreef:idd voor noodgevallen mag dit dus wel
Dan moet jij eens goed in u deel 4 lezen.
Evacueren van een trein in nood.
Je moet steeds 50% tractie hebben.
1break= 3 rijtuigen, 1mw41= 2 rijtuigen.
totaal 5 rijtuigen, waarvan er maar 2 tractie leveren.
= 40% tractie. Rit verboden.
1 moterwagen mag enkel, 1 sprinter evacueren, of een andere moterwagen. Voor 1 break te evacueren moesten er minstens 2 moterwagens komen voor de evacuatie.
iets rechtzetten hé:
1)50 % tractie is in dit geval 1 goed en 1 stel stel. dat dit nu toevallig een driedelige break is heeft daar totaal niets mee te maken.
2)deel 4 is tot nu toe ALLEEN geldig voor E-Traktie. Voor een diesel is er GEEN beperking van 50%. Die mag blijven trekken tot dat hij niet meer vooruit kan. Tot spijt van sommigen misschien :wink: :wink: :wink:
Ik heb zelf nog gereden met 2 MW41's met DRIE afgezonderde transmissie's d.w.z. met 25% tractie en dat ging ook nog, alleen een beetje trager hé in het tractioneren. Dit is zelfs beschreven in de handboek MW41. :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2955
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

Joris schreef:Hallo,
Je ziet duidelijk dat het slechts 1 MW was.
Hieronder een plaatje van de overweg.
Groeten,
Joris De Mol
Op het filmpje op YouTube, http://www.youtube.com/watch?v=mFo6p6RFjOY, kan je duidelijk zien dat het om maar 1 MW41 gaat.
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

Bei den Aufnahmen war ja absolutes Glück dabei!
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
paljas

Bericht door paljas »

werk aan de winkel!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 23035
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

da moet nogal een vuurwerk geweest zijn
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

Dernet nog's gaan zien en tis al zo goed als opgelost :o
Draad hangt al terug in de lucht. Die getorste palen staan terug recht,...
Ze waren bezig op den overweg met ES503 om den boel aan te spannen...
Goe gewerkt :o
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Hoi,

Die MW41 + break zijn later die dag ook nog in Sint-Niklaas gepasseerd, een niet al te alledaags zicht om daar een dieselstel te zien...
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Bericht door treinbruno »

Joris schreef:Hallo,
Je ziet duidelijk dat het slechts 1 MW was.
Hieronder een plaatje van de overweg.
Groeten,
Joris De Mol
JEZUS! dit is in mijn straat (bokslaarstraat) jammer dat ik het niet gemerkt heb! :shock: :shock: :shock:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Er staan intussen al nieuwe palen naast de oude. men moet de draden wel nog verhangen, en dwarsstukken een die nieuwe palen hangen.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Hebben ze na het ongeval de oude palen terug opgelast misschien? Dat de oude nu pas worden vervangen??

BDJ
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Ze hebben na het ongeval de palen teruggedraait. Maar omdat de palen daardoor zo verzwakt waren, moesten er achetraf nieuwe palen geplaatst worden, wat nu gedaan is.
De palen aan de overwag, die half neergedrukt waren en dat waarschuwingsbordje droegen zijn tot op heden nog niet vervangen dacht ik.
Alles moest dat weekend snel gaan, om de lijn weer in dienst te kunnen nemen.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Dan mogen ze eigenlijk blij zijn dat die palen het uitgehouden hebben tot nu.

BDJ
Plaats reactie