Steven schreef:idd voor noodgevallen mag dit dus wel
Dan moet jij eens goed in u deel 4 lezen.
Evacueren van een trein in nood.
Je moet steeds 50% tractie hebben.
1break= 3 rijtuigen, 1mw41= 2 rijtuigen.
totaal 5 rijtuigen, waarvan er maar 2 tractie leveren. = 40% tractie. Rit verboden.
1 moterwagen mag enkel, 1 sprinter evacueren, of een andere moterwagen. Voor 1 break te evacueren moesten er minstens 2 moterwagens komen voor de evacuatie.
iets rechtzetten hé:
1)50 % tractie is in dit geval 1 goed en 1 stel stel. dat dit nu toevallig een driedelige break is heeft daar totaal niets mee te maken.
2)deel 4 is tot nu toe ALLEEN geldig voor E-Traktie. Voor een diesel is er GEEN beperking van 50%. Die mag blijven trekken tot dat hij niet meer vooruit kan. Tot spijt van sommigen misschien
Ik heb zelf nog gereden met 2 MW41's met DRIE afgezonderde transmissie's d.w.z. met 25% tractie en dat ging ook nog, alleen een beetje trager hé in het tractioneren. Dit is zelfs beschreven in de handboek MW41.
Dernet nog's gaan zien en tis al zo goed als opgelost
Draad hangt al terug in de lucht. Die getorste palen staan terug recht,...
Ze waren bezig op den overweg met ES503 om den boel aan te spannen...
Goe gewerkt
Hallo,
Er staan intussen al nieuwe palen naast de oude. men moet de draden wel nog verhangen, en dwarsstukken een die nieuwe palen hangen.
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
Ze hebben na het ongeval de palen teruggedraait. Maar omdat de palen daardoor zo verzwakt waren, moesten er achetraf nieuwe palen geplaatst worden, wat nu gedaan is.
De palen aan de overwag, die half neergedrukt waren en dat waarschuwingsbordje droegen zijn tot op heden nog niet vervangen dacht ik.
Alles moest dat weekend snel gaan, om de lijn weer in dienst te kunnen nemen.
Groeten,
Joris De Mol