Hallo,
msts.be schreef:bobby schreef:Shrek, wat je hier toont is mijn ultieme droomtrein, namelijk het mixen van alle types van rijtuigen... maar de nmbs mensen geloven, daar niet in
bobby , sorry dat ik het moet zeggen maar soms schets je wel érg onrealistische scenario's.. enkeldeks en dubbeldekswagens mixen in 1 trein gaat nog , maar I5 rijtuigen herbouwen naar 200 en er ook dan maar ineens omgebouwde I6 en I10'en insteken terwijl we er speciaal I11 voor hebben , dat is toch wel érg onrealistisch...
Hadden we maar mister J. terug op dit forum , het realisme zou hier terug de hoogte ingaan..
I5 voor 200km/u?

De NMBS kosten laten maken voor het comfort van TTC?
Sorry hé, maar om een I5 voor Ic-treinen geschikt te maken moet je het interieur én de snelheid én ... aanpassen, maw, dan hou je enkel nog de ijzeren kast over. Het is goedkoper nieuwe rijtuigen te bouwen, niet waar?
Trouwens over die CFL-trein: de NMBS deed ent het zelfde toen de nieuwe M6'en geleverd werden, maar dan wel met een oud meetrijtuig ertussen.(volgens mij is die foto van bij de levering van de Dosto's.)
En OK, het mixen zal wel gaan (vbn: als het rendez-vous rijtuig buitenkomt, is dat soms omkarderd door Dosto's, of in der Schweiz: Daar heb je soms Re460+IC2000+IC 2000 Bdx+EW IV +EW IV Bdx, maar dat is dan weer iets anders).
Groeten,
Joris De Mol