Ze blijven nu allemaal plakken in Iepernicken schreef:...
Het zijn voornamelijk de toeristen uit engeland die m'n hier maar weinig niet meer ziet. ...

Zeer Juist Patrick,was er daar tot over een tijd geen rel,om van die chocolatiers die klanten naar hun zaak probeerden te lokkenPatrick schreef:Ze blijven nu allemaal plakken in Iepernicken schreef:...
Het zijn voornamelijk de toeristen uit engeland die m'n hier maar weinig niet meer ziet. ...
Sommige chocoladeboeren hebben een overeenkomst met de Britse touroperators om hun lading dagjesmensen te dumpen aan hun winkel. Meestal zijn dat snotneusjes op schoolreis die dan met ritselende zakken chocolade naar de Menenpoort trekken om daar de Last Post-ceremonie bij te wonen (lees: te verstoren).nicken schreef:Zeer Juist Patrick,was er daar tot over een tijd geen rel,om van die chocolatiers die klanten naar hun zaak probeerden te lokken![]()
we hebben da hier in brugge ook voorgehad met die cafè's op de markt,daar waar je 2 € vo ne pint betaald![]()
Die streek van ieper begint met de jaren meer en meer op een heel pretpark te worden,een dagje bellewaerde zal u ook al veel duidelijk maken,maar ze zouden het beter combineren met een uitstapje brugge,zodat we er beiden beter van blijven,wordt vervolgd.....
En die trein staat aangekondigt als ICT in OostendeTrainspotterke schreef:Ah, dan heb ik mij toch wel volledig getrompeerd, zekers!260689 schreef:@Trainspotterke:
Ik moet je even verbeteren.
Jij zegt: Dit jaar is er op vrijdagavond een rit Lille - Oostende.
Dit klopt niet.
Er is wel al een heen reis van Oostende naar Lille die vertrekt in Oostende om 18u30.
Als ik goed gekeken heb in Brugge, staat er daar om 21:06 een trein komende uit Lille-Flanders en gaande naar Oostende aangeschreven, met nummer 19851.260689 schreef:@Trainspotterke:
Ik moet je even verbeteren.
Jij zegt: Dit jaar is er op vrijdagavond een rit Lille - Oostende.
Dit klopt niet.
Er is wel al een heen reis van Oostende naar Lille die vertrekt in Oostende om 18u30.