personenongeval te Beernem
personenongeval te Beernem
door een personenongeval te Beernem werd het trein verkeer van de kust richting binnenland omgeleid via Lichtervelde-Tielt en Deinze.
daardoor hadden alle treinen naar het binnenland een vertraging van 35min.
Een dikke profitiat aan het treinbegeleidend personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de interkom EN zelfs een tekst getypt via de display's met als volgt 'Damen's en heren door een personenongeval te Beernem zullen wij GENT berijken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verondschuldigen.
Een dikke profitiat aan het treinbegeleidend personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de interkom EN zelfs een tekst getypt via de display's met als volgt 'Damen's en heren door een personenongeval te Beernem zullen wij GENT berijken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verondschuldigen.
Re: personenongeval te Beernem
Sorry, ik had niks beter te doen.260689 schreef:door een persoonsongeval te Beernem werd het trein verkeer van de kust richting binnenland omgeleid via Lichtervelde-Tielt en Deinze.
Een dikke proficiat aan het treinbegeleiding personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de intercom EN zelfs een tekst getypt via de displays met als volgt 'Damens en heren door een persoonsongeval te Beernem zullen wij GENT bereiken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

ik weet het maar ik heb het nogal rap getypt.Bart schreef:Sorry, ik had niks beter te doen.260689 schreef:door een persoonsongeval te Beernem werd het trein verkeer van de kust richting binnenland omgeleid via Lichtervelde-Tielt en Deinze.
Een dikke proficiat aan het treinbegeleiding personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de intercom EN zelfs een tekst getypt via de displays met als volgt 'Damens en heren door een persoonsongeval te Beernem zullen wij GENT bereiken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
kan niet het moet een trein geweest zijn richting het binnenland denk de trein naar Eupen. anders zouden ze de treinen niet laten omrijden die van de kust naar het binnenland moeten. in de omgekeerde richting had het parket na al de proceduren 1 spoor vrijgegeven hebben. dat van het binnenland naar de kust.willem schreef:Ik ben aan het station van Aalter gepasseert rond 16u en de trein van Antwerpen stond stil in het station, en de stoptrein naar Brugge kwam juist binnengereden op het zijspoor.
Het zal dan waarschijnlijk de 5xx (komende van Eupen) zijn die de problemen veroorzaakte.
Ik ook nietBart schreef:Sorry, ik had niks beter te doen.260689 schreef:door een persoonsongeval te Beernem werd het trein verkeer van de kust richting binnenland omgeleid via Lichtervelde-Tielt en Deinze.
Een dikke proficiat aan het treinbegeleiding personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de intercom EN zelfs een tekst getypt via de displays met als volgt 'Dames en heren door een persoonsongeval te Beernem zullen wij GENT bereiken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Als je verbetert, moet je juist verbeteren he

Laatst gewijzigd door Ruben op 08 jun 2007, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn pa heeft om 17.02u in Gent de trein genomen richting Brugge en heeft na een lange stilstand iets voorbij Aalter een stuk op tegenspoor gereden.260689 schreef:kan niet het moet een trein geweest zijn richting het binnenland denk de trein naar Eupen. anders zouden ze de treinen niet laten omrijden die van de kust naar het binnenland moeten. in de omgekeerde richting had het parket na al de proceduren 1 spoor vrijgegeven hebben. dat van het binnenland naar de kust.willem schreef:Ik ben aan het station van Aalter gepasseert rond 16u en de trein van Antwerpen stond stil in het station, en de stoptrein naar Brugge kwam juist binnengereden op het zijspoor.
Het zal dan waarschijnlijk de 5xx (komende van Eupen) zijn die de problemen veroorzaakte.
Dank u voor de informatie Ruben.Ruben schreef:Mijn pa heeft om 17.02u in Gent de trein genomen richting Brugge en heeft na een lange stilstand iets voorbij Aalter een stuk op tegenspoor gereden.260689 schreef:kan niet het moet een trein geweest zijn richting het binnenland denk de trein naar Eupen. anders zouden ze de treinen niet laten omrijden die van de kust naar het binnenland moeten. in de omgekeerde richting had het parket na al de proceduren 1 spoor vrijgegeven hebben. dat van het binnenland naar de kust.willem schreef:Ik ben aan het station van Aalter gepasseert rond 16u en de trein van Antwerpen stond stil in het station, en de stoptrein naar Brugge kwam juist binnengereden op het zijspoor.
-
Twas de E536 die erbij betrokken was.
Lange tijd beide sporen versperd,
godzijdank konden bijna alle TB's richting binnenland de omleidingsroute (L 66-73-...).
Het volk v/d E536 kunnen evacueren met stelletje E8051.
Helaas hebben we ook treinen moeten afschaffen,
dit wegens niet tijdig ter plaatse geraken van het materieel enz..
Lange tijd beide sporen versperd,
godzijdank konden bijna alle TB's richting binnenland de omleidingsroute (L 66-73-...).
Het volk v/d E536 kunnen evacueren met stelletje E8051.
Helaas hebben we ook treinen moeten afschaffen,
dit wegens niet tijdig ter plaatse geraken van het materieel enz..