personenongeval te Beernem

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
260689

personenongeval te Beernem

Bericht door 260689 »

door een personenongeval te Beernem werd het trein verkeer van de kust richting binnenland omgeleid via Lichtervelde-Tielt en Deinze.
daardoor hadden alle treinen naar het binnenland een vertraging van 35min.
Een dikke profitiat aan het treinbegeleidend personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de interkom EN zelfs een tekst getypt via de display's met als volgt 'Damen's en heren door een personenongeval te Beernem zullen wij GENT berijken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verondschuldigen.
Bart

Re: personenongeval te Beernem

Bericht door Bart »

260689 schreef:door een persoonsongeval te Beernem werd het trein verkeer van de kust richting binnenland omgeleid via Lichtervelde-Tielt en Deinze.
Een dikke proficiat aan het treinbegeleiding personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de intercom EN zelfs een tekst getypt via de displays met als volgt 'Damens en heren door een persoonsongeval te Beernem zullen wij GENT bereiken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Sorry, ik had niks beter te doen. :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

vandaar, ik was aan het fotograferen iets voorbij Drongen en heb verdacht weinig treinen gezien en inderdaad uren klopten niet echt. :roll:
260689

Bericht door 260689 »

Bart schreef:
260689 schreef:door een persoonsongeval te Beernem werd het trein verkeer van de kust richting binnenland omgeleid via Lichtervelde-Tielt en Deinze.
Een dikke proficiat aan het treinbegeleiding personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de intercom EN zelfs een tekst getypt via de displays met als volgt 'Damens en heren door een persoonsongeval te Beernem zullen wij GENT bereiken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
ik weet het maar ik heb het nogal rap getypt.
260689

Bericht door 260689 »

TBbart schreef:vandaar, ik was aan het fotograferen iets voorbij Drongen en heb verdacht weinig treinen gezien en inderdaad uren klopten niet echt. :roll:
treinen van het binnenland naar de kust reden wel via de L50A maar konden enige vertraging oplopen tussen Aalter en Brugge.
willem

Bericht door willem »

Ik ben aan het station van Aalter gepasseert rond 16u en de trein van Antwerpen stond stil in het station, en de stoptrein naar Brugge kwam juist binnengereden op het zijspoor.
Het zal dan waarschijnlijk de 5xx (komende van Eupen) zijn die de problemen veroorzaakte.
260689

Bericht door 260689 »

willem schreef:Ik ben aan het station van Aalter gepasseert rond 16u en de trein van Antwerpen stond stil in het station, en de stoptrein naar Brugge kwam juist binnengereden op het zijspoor.
Het zal dan waarschijnlijk de 5xx (komende van Eupen) zijn die de problemen veroorzaakte.
kan niet het moet een trein geweest zijn richting het binnenland denk de trein naar Eupen. anders zouden ze de treinen niet laten omrijden die van de kust naar het binnenland moeten. in de omgekeerde richting had het parket na al de proceduren 1 spoor vrijgegeven hebben. dat van het binnenland naar de kust.
Steven

Bericht door Steven »

mannen ni gissen over wat je ni weet
Ruben

Bericht door Ruben »

Bart schreef:
Een dikke proficiat aan het treinbegeleiding personeel van de IC-E trein 1516 die ons zeer goed informeerde via de intercom EN zelfs een tekst getypt via de displays met als volgt 'Dames en heren door een persoonsongeval te Beernem zullen wij GENT bereiken met een vertraging van ongeveer 35min ... gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Ik ook niet ;)
Als je verbetert, moet je juist verbeteren he ;)
Laatst gewijzigd door Ruben op 08 jun 2007, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruben

Bericht door Ruben »

260689 schreef:
willem schreef:Ik ben aan het station van Aalter gepasseert rond 16u en de trein van Antwerpen stond stil in het station, en de stoptrein naar Brugge kwam juist binnengereden op het zijspoor.
kan niet het moet een trein geweest zijn richting het binnenland denk de trein naar Eupen. anders zouden ze de treinen niet laten omrijden die van de kust naar het binnenland moeten. in de omgekeerde richting had het parket na al de proceduren 1 spoor vrijgegeven hebben. dat van het binnenland naar de kust.
Mijn pa heeft om 17.02u in Gent de trein genomen richting Brugge en heeft na een lange stilstand iets voorbij Aalter een stuk op tegenspoor gereden.
260689

Bericht door 260689 »

Ruben schreef:
260689 schreef:
Mijn pa heeft om 17.02u in Gent de trein genomen richting Brugge en heeft na een lange stilstand iets voorbij Aalter een stuk op tegenspoor gereden.
Dank u voor de informatie Ruben.
't Seinerke

Bericht door 't Seinerke »

Twas de E536 die erbij betrokken was.

Lange tijd beide sporen versperd,
godzijdank konden bijna alle TB's richting binnenland de omleidingsroute (L 66-73-...).

Het volk v/d E536 kunnen evacueren met stelletje E8051.

Helaas hebben we ook treinen moeten afschaffen,
dit wegens niet tijdig ter plaatse geraken van het materieel enz..
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Wover

Bericht door Wover »

///
Laatst gewijzigd door Wover op 09 jun 2007, 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie