Intercitytrein ontspoort aan 200 per uur: acht gewonden

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Adler

Bericht door Adler »

dentheo schreef:
Dietrich schreef:Dat is een zaak voor de ontwikkelaars, terwijl dat mailtje waarschijnlijk op de dienst verkoop of klantendienst aankomt welke er geen aandacht aan besteden.
Ontwikkelaars schrijven toch niet de teksten op de bladzijden ??? Maar ok
We dwalen af van de topic maar ik wil hier toch op antwoorden.
Thalys is een franstalige maatschappij, net zoals de NMBS-top overwegend franstalig is. Die site zal dus eerst in het Frans zijn gemaakt en daarna vertaald door een vertaalbureau. Dat is natuurlijk nog geen excuus om fouten te maken.
Op een pagina vond ik zelfs: Per telephoon , dat zegt al genoeg.
Wat betreft het niet beantwoorden van uw mail, de NMBS is geen haar beter.
Op hun site zeggen ze uitdrukkelijk dat je zelf geen links mag plaatsen naar de NMBS site, tenzij je daar toestemming voor vraagt (ook Thalys doet dit). De vroegere DDR is hier in vergelijking klein bier mee.
Ik heb ooit verschillende keren een mail gestuurd om toestemming te vragen maar nooit antwoord gekregen. Dus heb ik geen link geplaatst.
Iedereen die een link plaatst naar http://www.nm... is dus gewaarschuwd.
Volgens universitaire juristen die ik heb geraadpleegd is een dergelijk verbod zelfs niet wettelijk. Waarschijnlijk verwijst de NMBS naar een KB van 1899 zoals het bordje aan het station van Heide.
Plaats reactie