homologatie G2000
homologatie G2000
donderdag komt een g2000 met passagiers
Laatst gewijzigd door 5941 op 08 aug 2007, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: homologatie G2000
Is toch al gehomologeerd ??? SNCFFret en Rurtalbahn rijdt er toch mee ??5941 schreef:donderdag komt een g2000 met passagiers zie bijlagen
Dei komt morgen aan DLC brengt hem naar Kimkempois zie BNX-214-4026045607_1_01-01.pdf
Wil Kimkempois zich kandidaat stellen om Vossloh loks te onderhouden ???
Of willen ze een deel van hun werkplaats verhuren (wat Antw Noord niet mocht ??)
!!!!!??? Waren die ook niet kandidaat om de BB36000 te gaan onderhouden !? Je weet toch dat de doop van de BB36009 met die 2 wapenschilden "Traction Kinkempois" en "Dunkerque Grande-Synthe" niet puur symbolisch was hé ?dentheo schreef:Wil Kimkempois zich kandidaat stellen om Vossloh loks te onderhouden ???

Ik heb er m'n twijfels over.. het zal wel FNND zijn die het contract krijgt.. zoniet dan blijft Vossloh in Moers ze wel onderhouden..
-
Als je het tweede document goed leest, vind je de reden in paragraaf 2 en in paragraaf 5.1:
Parcours d'homologation HLD G2000-3 D/B/NL
Vérification du système Mémor de la HLD G2000-3 D/B/NL
Het gaat hier dus blijkbaar over een test/homologatie van het Memor systeem van de G2000-3 die zowel Memor, PZB90 en ATBL-NL heeft.
Het gaat hier dus blijkbaar over een test/homologatie van het Memor systeem van de G2000-3 die zowel Memor, PZB90 en ATBL-NL heeft.
Volgens Akense bronnen gaat het om een zilverkleurige G2000 met symmetrische stuurpost.Adler schreef:Als je het tweede document goed leest, vind je de reden in paragraaf 2 en in paragraaf 5.1:
Dat is dus eentje van ECR, EuroCargoRail, de continentale afdeling van EWS.. feitelijk is het nu van DB, want DB heeft EWS overgenomen en ECR is 100% van EWS, maar nu dus 100% van DB..
En aangezien ECR ook goed in Frankrijk boert zal FRET het steeds moeilijker en moeilijker te verduren krijgen.. B-Cargo iets minder, want ze werken mee met de privé (cfr.Veolia treinen op Belgisch gedeelte dat ik ooit verklaard heb..)
Voor een fototje van deze loks klik hier..
En aangezien ECR ook goed in Frankrijk boert zal FRET het steeds moeilijker en moeilijker te verduren krijgen.. B-Cargo iets minder, want ze werken mee met de privé (cfr.Veolia treinen op Belgisch gedeelte dat ik ooit verklaard heb..)
Ik dacht dat Vosloh de sporen in Antwerpen Noord die ze huurden om de reeks 77+78 te "'tunen" wou blijven huren, om diensten aan te bieden aan NMBs en andere.... Dan mocht wel, niet, weer wel, uiteindelijk niet.msts.be schreef:dentheo schreef:Wil Kimkempois zich kandidaat stellen om Vossloh loks te onderhouden ???
Ik heb er m'n twijfels over.. het zal wel FNND zijn die het contract krijgt.. zoniet dan blijft Vossloh in Moers ze wel onderhouden..
Maar ik denk dat dit type lok GEEN homologatie Frankrijk heeft (mooie sabotage ?). Zelfs de SNCFFs G2000 ( Schijnpoort of is het Noord) zouden niet in Frankrijk toegelaten zijn... Wie kijkt in het kadertje ?msts.be schreef:Dat is dus eentje van ECR, EuroCargoRail, de continentale afdeling van EWS.. feitelijk is het nu van DB, want DB heeft EWS overgenomen en ECR is 100% van EWS, maar nu dus 100% van DB..
op http://www.wallorail.be (rubriek actu) kan je ook enkele foto's vinden die genomen zijn van op het bruggetje.
kan iemand me vertellen wat voor opschrift langs de zijkant van g2000 op de loc staat?
grtz maarten
kan iemand me vertellen wat voor opschrift langs de zijkant van g2000 op de loc staat?
grtz maarten