Frage zu den Skizügen für 07/08
Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....Joris schreef:Hallo,
Volgens dat ik ergens las zouden alle I5 rijtuigen zo een PV moeten hebben...(Buiten die van Infrabel natuurlijk, maar die zullen wel niet naar TTC gaan.) Ik dacht dat ik zoiets op Railpassie gelezen had.
En de I6 rijtuigen zijn maar met 15 hé, dat is te weinig voor 3 Bergland Expressen in top seizoen.
Nog iets nieuws op de site van TTC: bij de vertekplaatsen stond niet enkel Lille als nieuw, maar ook Utrecht en 's-Hertogenbosch.
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
En meteen kunnen we zelfs de vraag stellen: als die ontdubbeling er komt: welke WL gaat men dan gebruiken? Gaat men weer die Bc rijdtuigen van de SBB gebruiken?
Groeten,
Joris De Mol
Natuurlijk zullen die samen rijden, maar bij grote drukte zoals vorig jaar met Krokus zit de kans er dik in, volgens mij toch, dat er 2 treinen naar At/It gaan.Steven schreef:het kan zijn zijn dat de tak oostenrijk en italie samen 1 trein vormen, daarom is het afwachten hoe de trein juist zal rijden he.
En meteen kunnen we zelfs de vraag stellen: als die ontdubbeling er komt: welke WL gaat men dan gebruiken? Gaat men weer die Bc rijdtuigen van de SBB gebruiken?
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
Vergeet Rotterdam niet, daar vertrekt men ook nog!
Dus volgens mij zullen enkel de treinen naar de Franse Alpen stoppen in Lille (en stilletjes hoop ik dat die zal rijden via Antwerpen-Gent-Lille, maar ik vrees ervoor... dat zou anders geweldig zijn, een slaaptrein in m'n achtertuin... droom droom droom...).
Groeten,
Joris De Mol
Er staat wel bij dat de opstap plaatsen afhankelijk zijn van bestemming en datum.sncf-sncb schreef:Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....
Vergeet Rotterdam niet, daar vertrekt men ook nog!
Dus volgens mij zullen enkel de treinen naar de Franse Alpen stoppen in Lille (en stilletjes hoop ik dat die zal rijden via Antwerpen-Gent-Lille, maar ik vrees ervoor... dat zou anders geweldig zijn, een slaaptrein in m'n achtertuin... droom droom droom...).
Groeten,
Joris De Mol
25.5 is redelijk nog sterk maar ja devraag is en blijft een vraagteken of hij dit aankanJoris schreef:Hallo,Krijgt één enkele 25.5 wel 14 rijtuigen naar boven???260689 schreef:er stond op de site dat ze antwerpen centraal hebben aangevraagt voor te stoppen als de nmbs het toelaat rijd de trein dan via de tunnel en zal beneden in antwerpen centraal stoppen
Groeten,
Joris De Mol
Dat u Luik en Rijsel nog in het Frans schrijft kan ik begrijpen maar Brussel is toch net een stap te ver. Probeer Brussel toch nog een klein beetje Vlaams te houden...sncf-sncb schreef: Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....

Allé allé, we gaan hier niet aan communautaire zever gaan doen, hé!Kris schreef:Dat u Luik en Rijsel nog in het Frans schrijft kan ik begrijpen maar Brussel is toch net een stap te ver. Probeer Brussel toch nog een klein beetje Vlaams te houden...sncf-sncb schreef: Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....

Ja sorry, dat is bij mij bijna automatisch zo, als ik over Brussel bezig ben is het meestal in het frans en daardoor typ en zeg ik snel Bruxelles.Kris schreef:Dat u Luik en Rijsel nog in het Frans schrijft kan ik begrijpen maar Brussel is toch net een stap te ver. Probeer Brussel toch nog een klein beetje Vlaams te houden...sncf-sncb schreef: Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....

fruitsap heet bij jullie ook"sudderans"sncf-sncb schreef:Ja sorry, dat is bij mij bijna automatisch zo, als ik over Brussel bezig ben is het meestal in het frans en daardoor typ en zeg ik snel Bruxelles.Kris schreef:Dat u Luik en Rijsel nog in het Frans schrijft kan ik begrijpen maar Brussel is toch net een stap te ver. Probeer Brussel toch nog een klein beetje Vlaams te houden...sncf-sncb schreef: Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....