Frage zu den Skizügen für 07/08

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Bericht door Steven »

het kan zijn zijn dat de tak oostenrijk en italie samen 1 trein vormen, daarom is het afwachten hoe de trein juist zal rijden he.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Joris schreef:Hallo,
Volgens dat ik ergens las zouden alle I5 rijtuigen zo een PV moeten hebben...(Buiten die van Infrabel natuurlijk, maar die zullen wel niet naar TTC gaan.) Ik dacht dat ik zoiets op Railpassie gelezen had.
En de I6 rijtuigen zijn maar met 15 hé, dat is te weinig voor 3 Bergland Expressen in top seizoen :wink: .
Nog iets nieuws op de site van TTC: bij de vertekplaatsen stond niet enkel Lille als nieuw, maar ook Utrecht en 's-Hertogenbosch.
Groeten,
Joris De Mol
Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....
260689

Bericht door 260689 »

er stond op de site dat ze antwerpen centraal hebben aangevraagt voor te stoppen als de nmbs het toelaat rijd de trein dan via de tunnel en zal beneden in antwerpen centraal stoppen
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:het kan zijn zijn dat de tak oostenrijk en italie samen 1 trein vormen, daarom is het afwachten hoe de trein juist zal rijden he.
Natuurlijk zullen die samen rijden, maar bij grote drukte zoals vorig jaar met Krokus zit de kans er dik in, volgens mij toch, dat er 2 treinen naar At/It gaan.
En meteen kunnen we zelfs de vraag stellen: als die ontdubbeling er komt: welke WL gaat men dan gebruiken? Gaat men weer die Bc rijdtuigen van de SBB gebruiken?
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
sncf-sncb schreef:Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....
Er staat wel bij dat de opstap plaatsen afhankelijk zijn van bestemming en datum.
Vergeet Rotterdam niet, daar vertrekt men ook nog!
Dus volgens mij zullen enkel de treinen naar de Franse Alpen stoppen in Lille (en stilletjes hoop ik dat die zal rijden via Antwerpen-Gent-Lille, maar ik vrees ervoor... dat zou anders geweldig zijn, een slaaptrein in m'n achtertuin... droom droom droom...).
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
260689 schreef:er stond op de site dat ze antwerpen centraal hebben aangevraagt voor te stoppen als de nmbs het toelaat rijd de trein dan via de tunnel en zal beneden in antwerpen centraal stoppen
Krijgt één enkele 25.5 wel 14 rijtuigen naar boven???
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
260689

Bericht door 260689 »

Joris schreef:Hallo,
260689 schreef:er stond op de site dat ze antwerpen centraal hebben aangevraagt voor te stoppen als de nmbs het toelaat rijd de trein dan via de tunnel en zal beneden in antwerpen centraal stoppen
Krijgt één enkele 25.5 wel 14 rijtuigen naar boven???
Groeten,
Joris De Mol
25.5 is redelijk nog sterk maar ja devraag is en blijft een vraagteken of hij dit aankan
Shrek

Bericht door Shrek »

tegen de winter zijn er mischien al reeks 11 vrijgekomen van de benelux he :P
260689

Bericht door 260689 »

zo heeft er in 2006 de 1183 alsk mij ni vergist de eerste bergland naar brussel gereden
Kris

Bericht door Kris »

sncf-sncb schreef: Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....
Dat u Luik en Rijsel nog in het Frans schrijft kan ik begrijpen maar Brussel is toch net een stap te ver. Probeer Brussel toch nog een klein beetje Vlaams te houden... :roll:
Wover

Bericht door Wover »

Ach, het is een Nederlander, neem het hem niet kwalijk :P.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Kris schreef:
sncf-sncb schreef: Dan gaat 'm wel een grote omreis maken: Utrecht-Den Bosch- roosendaal-bruxelles-lille/Liège-Leuven-Bruxelles-Lille....
Dat u Luik en Rijsel nog in het Frans schrijft kan ik begrijpen maar Brussel is toch net een stap te ver. Probeer Brussel toch nog een klein beetje Vlaams te houden... :roll:
Allé allé, we gaan hier niet aan communautaire zever gaan doen, hé! :wink: Laat dat aan de politiekers over. :P
Steven

Bericht door Steven »

zo een zever is dat niet. Maar dat merk jij natuurlijk niet in het verre loppem.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Kris schreef:
Ja sorry, dat is bij mij bijna automatisch zo, als ik over Brussel bezig ben is het meestal in het frans en daardoor typ en zeg ik snel Bruxelles. :wink:
pietje

Bericht door pietje »

sncf-sncb schreef:
Kris schreef:
Ja sorry, dat is bij mij bijna automatisch zo, als ik over Brussel bezig ben is het meestal in het frans en daardoor typ en zeg ik snel Bruxelles. :wink:
fruitsap heet bij jullie ook"sudderans" :wink:
Plaats reactie