En het is alsof deze trein alsmaar dichter en dichter bij zijn voorganger "Ski Express" aan het komen is!

mij lijkt het idee van ligrijtuigen eigelijk absoluutniet kansloos, er is daar zeker een publiek voorFles schreef:wel redelijk kansloos dat het 2 jaar duurt om te bedenken dat op een overnightverbinding ligrijtuigen *misschien wel handig zouden kunnen zijn*, maar goed. Fijn dat ze er nu zijn in ieder geval
Natuurlijk is er voor lig(en slaap)rijtuigen nog een publiek, enige probleem... dat publiek zit momenteel op 'de verkeerde' trein...Shrek schreef:mij lijkt het idee van ligrijtuigen eigelijk absoluutniet kansloos, er is daar zeker een publiek voorFles schreef:wel redelijk kansloos dat het 2 jaar duurt om te bedenken dat op een overnightverbinding ligrijtuigen *misschien wel handig zouden kunnen zijn*, maar goed. Fijn dat ze er nu zijn in ieder geval
Er komen nog steeds geen SLAAPrijtuigen, maar enkel LIGrijtuigen... T2's en WLAB30's zullen dus niet in Treski te zien zijn...Fles schreef:Huh? Nu eindelijk slaaprijtuigen, maar dan weer geen restauratie?Waar zijn die lui mee bezig joh?
In plaats van dat ze even een half uurtje gaan rondkijken bij CityNightLine of Corail Lunéa... Nee hoor, het wiel moet weer opnieuw uitgevonden worden. En met een kenmerkende snelheid, mogen we wel zeggen.