Geen klachten. Heb een zeer vlotte rit gehad, genoten van het landschap,...
Van trillingen herinner ik me niets.
BDJ
LGV Est Européenne
ik ben ook deze zomer met de tgv van lille naar nice geweestmsts.be schreef:Was het comfortabel genoegDe TGV Nice-Brussel die ook over dat stuk komt is een paar ander mouwen.. natuurlijk heeft wordt die gereden met een TGV-R stel (iets ouder dan Duplex) maar dan nog..
ben in lille europe opgestapt en zo kon ik vanbonven zitten in de TGV Duplex (die gekoppeld was aan een TGV-R)
was een zeer aangename reis! het was alleen jammer dat 's ochtends de airco wat te hard stond...
-
is de bar daar ook verdeeld over boven en benedenverdieping?tgv schreef:ik ben ook deze zomer met de tgv van lille naar nice geweestmsts.be schreef:Was het comfortabel genoegDe TGV Nice-Brussel die ook over dat stuk komt is een paar ander mouwen.. natuurlijk heeft wordt die gereden met een TGV-R stel (iets ouder dan Duplex) maar dan nog..
ben in lille europe opgestapt en zo kon ik vanbonven zitten in de TGV Duplex (die gekoppeld was aan een TGV-R)
was een zeer aangename reis! het was alleen jammer dat 's ochtends de airco wat te hard stond...
en zijn die comfortabeler (dan tgv-r)