De Gotthardbahn, 125 jaar bestaan
Hallo,
Ik wete enkel dat er een beperkt aantal was, en dat er daar enkele van verkocht zijn aan de BLS. Maar er zijn er dus blijkbaar 2. Dan heb ik me ook vergist.
Het is inderdaad een mooie schildering!
Groeten,
Joris De Mol
Als het er nog 2 zijn, zoveel te beter!Steven schreef:joris er reden twee van die loks rond bij de sbb eentje met licht en eentje met een donker dakik dacht ook eerst da het TEE was maar blijkbaar heb ik me vergist
Ik wete enkel dat er een beperkt aantal was, en dat er daar enkele van verkocht zijn aan de BLS. Maar er zijn er dus blijkbaar 2. Dan heb ik me ook vergist.
Het is inderdaad een mooie schildering!
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
De foto:

Dit is dus niet meer mogelijk door die stomme muur...

Groeten,
Joris De Mol
Ik heb het over dat geval op de foto. Lijkt toch hetzelfde type muur te zijn. Voor de andere richting zorgt dat ding ervoor dat je bijna onmogelijk nog veel trein op foto krijgt...Bert schreef:Die geluidsmuur staat niet in Göschenen, maar in Steinen. Voor zover ik gezien heb, staat er nog geen geluidsmuur in Göschenen.Joris schreef:Die geluidsmuur stond ook hinderlijk in de weg in Göschenen... Jammer...
Tot zolang ze maar niet té ver oprukt...![]()
De foto:

Dit is dus niet meer mogelijk door die stomme muur...

Groeten,
Joris De Mol
Ah ja, nu begrijp ik je.Joris schreef:Hallo,Ik heb het over dat geval op de foto. Lijkt toch hetzelfde type muur te zijn. Voor de andere richting zorgt dat ding ervoor dat je bijna onmogelijk nog veel trein op foto krijgt...Bert schreef:Die geluidsmuur staat niet in Göschenen, maar in Steinen. Voor zover ik gezien heb, staat er nog geen geluidsmuur in Göschenen.Joris schreef:Die geluidsmuur stond ook hinderlijk in de weg in Göschenen... Jammer...
Tot zolang ze maar niet té ver oprukt...![]()

In Göschenen hebben we maar een uurtje gebleven zodat we nog eens een trein uit de tunnel zagen komen.

Hallo,
Wij hebben er al enkele keren overnacht, en het is wel leuk om tijdens het wachten op het eten snel wat foto's te gaan nemen!
Vorbeeldje van de autolaadkaai:

Groeten,
Joris De Mol
Vanop de oude autolaadkaai heb je nog wel een mooi zicht, dan is er nog de plaats waar ik stond (zie foto's) en dan vlak voor de tunnel. Het station heeft dus wel enkele mogelijkheden, die natuurlijk niet op kunnen tegen bvb Wassen.Bert schreef:In Göschenen hebben we maar een uurtje gebleven zodat we nog eens een trein uit de tunnel zagen komen.Veel meer kan je daar toch niet deftig op foto plaatsen.
Wij hebben er al enkele keren overnacht, en het is wel leuk om tijdens het wachten op het eten snel wat foto's te gaan nemen!
Vorbeeldje van de autolaadkaai:

Groeten,
Joris De Mol