Inderdaad, maar zoals ze op Drehscheibe en Wagonlits zeggen blijft alles hetzelfde zoals het nu is: CNL is een "Briefkastenfirma" en DB AutoZug blijft als het ware de "moedermaatschappij" van de 2 (CNL en NachtZug).Joris schreef: Dat is omdat men een nieuwe CNL wil creëren denk ik, en dus niet zomaar de livrij van DB AutoZug wil overnemen.
Het is zogezegd een fusie van Nachtzug, Urlaubs Express en CNL, waarbij er in de nieuwe CNL kenmerken van alledrie terug te vinden zijn.
Als men een ware integratie van alle 3 (DB AZ/NZ en CNL) wil moet men ze gewoon fusioneren in één maatschappij.Natuurlijk wordt AutoZug meer gebruikt als merknaam (gezien dat een AZ auto's vervoert en een NZ niet) maar waarom moet men de DB zodanig opsplitsen in verschillende dochters die uiteindelijk allemaal hetzelfde doen ? Want voor zover als ik gelezen heb blijft AutoZug bestaan en blijft hetzelfde als nu.. daar gaat de integratie die men zo graag in de pers aanhaalt..
