Joris schreef:Hallo,
Nogtans heeft de 2704 ook al MUX, dus dat klopt niet helemaal...
dan krijgen ze allemaal mux
logisch natuurlijk, maar nu zullen er niet te veel 21'ers moeten uitvallen want alle M4+M5 stuurstanden samen vragen om 50 21'ers
Hallo,
Vergeet niet dar er enkel P-treinen met een 20'er gereden worden, dus dan zitten we al aan 48... 48/60, moet lukken, denk ik.
Groeten,
Joris De Mol
Jawel, ook 's middags kwamen er toch AM96'en te pas op de IC I.Waarschijnlijk kan men nu met de AM96 van de IC G schuiven aangezien die ook al grotendeels met M6 rijden..
Mijn laatste waarnemingen: woensdag zat er alvast zeker één stam met M6 BDx (met de 2741 trekkend/duwend), gisteren ook maar dan werd de stam toch omkaderd door 2 HLE27 (dus feitelijk werd de stuurstand niet gebruikt), vandaag heb ik er geen gezien..
vandaag 9 okt om 12u03 in Brussel noord IC-i naar Antwerpen genomen. Deze werd verzorgd door trein met M6 rijtuigen en bestuurd vanaf de M6 stuurstand.
wat me wel opviel bij deze trein was de slechte toestand van de zetelbekleding in het rijtuig 1ste klasse: bij quasi alle zetels vertoonde de bekleding ernstige sporen van slijtage (vooral aan de rugleuningen)
heb gezien aan de gegevens van de M6 bdx dat die nie in luxemburg mag - normale M6'en wel. -- maar er staat wel op dat hij aan 1500V aan 50% mag rijden.
treinbruno schreef:heb gezien aan de gegevens van de M6 bdx dat die nie in luxemburg mag - normale M6'en wel. -- maar er staat wel op dat hij aan 1500V aan 50% mag rijden.