Dit zou de helft zijn van nu ? Ik dacht nu 6000 pond ?nighttrain schreef:Eurotunnel heeft vandaag zijn nieuwe prijzen bekend gemaakt voor de goederentreinen.
Afhankelijk van de snelheid en het tijdsstip zal er per goederentrein 4500€ moeten betaald worden voor het traject Fréthun naar Doollands Moore.
Dus de péage van de tunnel
Indien ze gaan gebruik maken van de class 92 locs van ons binnen het project Europorte 2 zal er nog eens 600€ gerekend worden voor de douane formaliteiten en de loc + driver. Dus totaal 5100€
Wat kost trein bij Bcargo
-
5300£/8000€ op hedendentheo schreef:Dit zou de helft zijn van nu ? Ik dacht nu 6000 pond ?nighttrain schreef:Eurotunnel heeft vandaag zijn nieuwe prijzen bekend gemaakt voor de goederentreinen.
Afhankelijk van de snelheid en het tijdsstip zal er per goederentrein 4500€ moeten betaald worden voor het traject Fréthun naar Doollands Moore.
Dus de péage van de tunnel
Indien ze gaan gebruik maken van de class 92 locs van ons binnen het project Europorte 2 zal er nog eens 600€ gerekend worden voor de douane formaliteiten en de loc + driver. Dus totaal 5100€
Maar Eurotunnel neemt de activiteiten over van de SNCF met onze class 92 aan 600€ per traject + péage recht
aaah ok daar zit de aanschaf, onderhoud en brandstof van de loc dus ook inbegrepen.paljas schreef:Per prestatie, dus maximum 9u! Als kost voor de klant wel te verstaan... En nu spreek ik wel over een rangeerloc + machinist.Steven schreef:de vraag is wat hij dmet de kost van een prestatie bedoeld, een machinist kost idd meer dan zijn loon dat hij zelf netto in handen krijgt.