Wat kost trein bij Bcargo

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
dentheo

Bericht door dentheo »

nighttrain schreef:Eurotunnel heeft vandaag zijn nieuwe prijzen bekend gemaakt voor de goederentreinen.
Afhankelijk van de snelheid en het tijdsstip zal er per goederentrein 4500€ moeten betaald worden voor het traject Fréthun naar Doollands Moore.
Dus de péage van de tunnel

Indien ze gaan gebruik maken van de class 92 locs van ons binnen het project Europorte 2 zal er nog eens 600€ gerekend worden voor de douane formaliteiten en de loc + driver. Dus totaal 5100€
Dit zou de helft zijn van nu ? Ik dacht nu 6000 pond ?
nighttrain

Bericht door nighttrain »

dentheo schreef:
nighttrain schreef:Eurotunnel heeft vandaag zijn nieuwe prijzen bekend gemaakt voor de goederentreinen.
Afhankelijk van de snelheid en het tijdsstip zal er per goederentrein 4500€ moeten betaald worden voor het traject Fréthun naar Doollands Moore.
Dus de péage van de tunnel

Indien ze gaan gebruik maken van de class 92 locs van ons binnen het project Europorte 2 zal er nog eens 600€ gerekend worden voor de douane formaliteiten en de loc + driver. Dus totaal 5100€
Dit zou de helft zijn van nu ? Ik dacht nu 6000 pond ?
5300£/8000€ op heden
Maar Eurotunnel neemt de activiteiten over van de SNCF met onze class 92 aan 600€ per traject + péage recht
paljas

Bericht door paljas »

Steven schreef:de vraag is wat hij dmet de kost van een prestatie bedoeld, een machinist kost idd meer dan zijn loon dat hij zelf netto in handen krijgt.
Per prestatie, dus maximum 9u! Als kost voor de klant wel te verstaan... En nu spreek ik wel over een rangeerloc + machinist.
Steven

Bericht door Steven »

paljas schreef:
Steven schreef:de vraag is wat hij dmet de kost van een prestatie bedoeld, een machinist kost idd meer dan zijn loon dat hij zelf netto in handen krijgt.
Per prestatie, dus maximum 9u! Als kost voor de klant wel te verstaan... En nu spreek ik wel over een rangeerloc + machinist.
aaah ok daar zit de aanschaf, onderhoud en brandstof van de loc dus ook inbegrepen.
paljas

Bericht door paljas »

idd! En normaal komt daar ook nog eens de prijs bij per afgelegde km/wagen en wa weet ik veel...
Plaats reactie