dat zijn traxxen voor passagierstreinen en behoren tot een volledig ander contract. deze drie locs zullen in dienst blijven tot de albatrostreinen er zullen zijnShrek schreef:betekend dit dan dat de reeks "28" wordt uitgebreid van 3 naar 40 locs of is het iets totaal anders?
40 Traxx für die SNCB
Als die locs er zijn zullen ze snel beginnen snoeien in de 23/25.5 en 26.pietje schreef: Ik ga er hiermee van uit dat de dagen geteld zijn voor reeksen 23 en 25.5.
De HLE 20 doet hoofdzakelijk cargo op uitzondering van een aantal treinen:Is reeks 20 intussen helemaal voor Cargo of doen deze zware locs ook nog passagiersritten?
EC Jean Monnet (tussen FBMZ en LUX)
EC Vauban (tussen FBMZ en LUX)
EC Iris (tussen FBMZ en LUX)
een P-trein op lijn 162.
Afwachten.[/quote]De zware diesels waarover nogal wat geruchten zijn, zullen er nu niet komen zijn, of gaan de zaken bij B-Cargo dan zo goed?
Re: 40 Traxx für die SNCB
Hallo,
Ik heb eigenlijk een vraagje:
Waarom is die configuratie van die loc: B-NL-D-A, konden ze ipv Oostenrijk die niet voor Zwitserland geschikt maken? Zeker voor een land als België lijkt me Zwitserland belangrijker dan Oostenrijk. Dan kunnen ze Antwerpen-Domodossola en Antwerpen-Chiasso rechtsreeks doen. Met Antwerpen-Brenner zijn ze mijn inziens een stuk minder. Zijn daar veel Belgische treinen naar Oostnrijk of via de Brenner misschien?
Groeten,
Joris De Mol
Ik heb eigenlijk een vraagje:
Waarom is die configuratie van die loc: B-NL-D-A, konden ze ipv Oostenrijk die niet voor Zwitserland geschikt maken? Zeker voor een land als België lijkt me Zwitserland belangrijker dan Oostenrijk. Dan kunnen ze Antwerpen-Domodossola en Antwerpen-Chiasso rechtsreeks doen. Met Antwerpen-Brenner zijn ze mijn inziens een stuk minder. Zijn daar veel Belgische treinen naar Oostnrijk of via de Brenner misschien?
Groeten,
Joris De Mol