Brandweervoertuig voorop sporen
Daarvoor moeten er dus mensen zijn die dat willen organiseren he
.
Maar ik dacht aan:
Eurostar tot Lille
Bus tot Calais/Eurotunnel
Rondleiding en uitleg door nighttrain
Eetgelegenheid zoeken
Bus terug
Eurostar terug
Ik zie het wel redelijk groot, als we wat reclame maken op andere fora zullen we zeker 40 plaatsen vol krijgen denk ik
.

Maar ik dacht aan:
Eurostar tot Lille
Bus tot Calais/Eurotunnel
Rondleiding en uitleg door nighttrain
Eetgelegenheid zoeken
Bus terug
Eurostar terug
Ik zie het wel redelijk groot, als we wat reclame maken op andere fora zullen we zeker 40 plaatsen vol krijgen denk ik

Laat ons niet te hard van stapel lopen.
ALS Nighttrain het ziet zitten, mag hij mij altijd laten weten welke de mogelijkheden zijn die HIJ ziet, wat de voorwaarden zijn en hoe dit in zijn werk gaat.
Pas dan kunnen we kijken hoe we ZIJN voorwaarden concreet kunnen invullen....
Ik zou dit ook niet te veel gaan rondtoeteren want je gooit je eigen ruiten in. Ik denk niet dat Eurotunnel staat te springen om 40 man te ontvangen. We gaan niet naar Bobbejaanland, hé. Houd dat maar rustig onder ons of het wordt noppes Eurotunnel.....
ALS Nighttrain het ziet zitten, mag hij mij altijd laten weten welke de mogelijkheden zijn die HIJ ziet, wat de voorwaarden zijn en hoe dit in zijn werk gaat.
Pas dan kunnen we kijken hoe we ZIJN voorwaarden concreet kunnen invullen....
Ik zou dit ook niet te veel gaan rondtoeteren want je gooit je eigen ruiten in. Ik denk niet dat Eurotunnel staat te springen om 40 man te ontvangen. We gaan niet naar Bobbejaanland, hé. Houd dat maar rustig onder ons of het wordt noppes Eurotunnel.....
-
Onnodig om de verplaatsing te maken als je fotos wil maken van douaniers en douanieres. Kan je even goed naar Zaventem of Oostende fietsen.Er is wel iets mooiers te zien denk ik(hoop ik).Bert schreef:Als je door die douaneformaliteiten rijdt met de bus voordat je op de shuttle mag, mag je zeker niet fotograferen.Patrick schreef: Fotograferen toegelaten?